Moja książka, czekam na jesień :)

Mam coś dla Was 😀
Taka mała zapowiedź:
Ponieważ pewne decyzje już są podjęte mogę nazwać swoje Marzenie o książce coraz bardziej realnym 😀
Zostawiam Wam link do strony, na której możecie się zapisać i na Email poleci do Was pierwszy rozdział książki 😂😀😀
Poznacie też po raz pierwszy tytuł i zobaczycie okładkę ❤️❤️❤️
Zapraszam zatem do zapisu ❤️, a ja zabieram się jeszcze do pracy nad dopieszczaniem projektu.
Jesień od zawsze była dla mnie ulubioną porą roku i w tym roku będzie podobnie 😂😀😀

Proszę też Was bardzo o udostępnianie posta zapraszanie do zapisu.
Dziękuję!!
https://www.barbaragrzymkowska-blok.pl/ksiazka-osobista-wojna/






Komentarze

  1. ale jestem z ciebie dumna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja też jestem z siebie dumna? Pierwszy raz tak bardzo mi na czymś zależało od dawna, coś oprócz dzieci. Takie tylko moje :) dzięki Kochana :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty