Dzień pierwszy w Grywałdzie @domkiubronki
🍷Jestem szczęśliwa, że dojechaliśmy szczęśliwie, cali i zdrowi.
❤️Jestem szczęśliwa, że spełniłam jedno z moich marzeń z mapy marzeń
🏞️Jestem szczęśliwa, że grudniowa decyzja nie okazała się wkrętem, że dom spełnia nasze oczekiwania, a widoki są cudowne.
🧘‍♀️Wyciszam się, choć do relaksu jeszcze chwila, czekam az dzieci pójdą spać, a ja wyjdę na taras, żeby policzyć światła w dolinie. 
🙋‍♀️Jestem wdzięczna za 2600 osób, które lubią moją stronę Florysztuka Barbara Grzymkowska-Blok dziękuję Ci, że tu jesteś.
👩‍👧‍👦Jestem wdzięczna, że mogę zabrać dzieci na wakacje tam gdzie nic nie ma... Oprócz lasu, widoków i powietrza.
💃Jestem wdzięczna za rozmowę z Korektelka, która sprawdza moją książkę, moje opowiadania i pisze ze mną o życiu 🤦‍♀️😀❤️❤️
👭Jestem wdzięczna za przyjaciółkę dzięki, której mogę wyjechać na wakacje spokojna o wszystkich w domu.
Jeszcze trudno mi cieszyć się tak całkiem tym gdzie jestem, ale jutro wstanę na medytacje wcześniej niż wszyscy i będę cieszyć każdą komórką.
Buziaki dla Was ❤️❤️❤️❤️

Komentarze

Popularne posty