Dzień drugi- 3 rzeczy, które chciałabym zmienić...

Witam wieczornie:)

Dzień drugi wyzwania:
3 rzeczy, które chciałabym zmienić...


Temat trudny, bo jest tyle rzeczy które chciałabym zmienić, że wybrać jest bardzo ciężko...

1. Najbardziej chciałabym zmienić w sobie to, że tak bardzo boję się zmian. Boję się ryzyka i tego wszystkiego co niesie za sobą zmiana. Wyjście ze swojej strefy komfortu, jest dla mnie bardzo trudne. Dlatego zanim podejmę ryzyko umieram ze strachu tysiąc razy. Zamartwiam się i tworzę w głowie czarne scenariusze. Mija dużo czasu zanim podejmę jakieś kroki mija kupę czasu, a ja wykańczam się psychicznie. 
* ale przygotowując się do tego wpisu podjęłam pewne kroki- jestem właśnie po konsultacjach z couchem, od piątku zaczynam nad sobą pracować :)

ŻYCIE JEST ALBO ŚMIAŁĄ PRZYGODĄ, ALBO NICZYM. BYĆ NASTAWIONYM NA ZMIANĘ I WOLNYM DUCHEM WOBEC LOSU TO NIEPOKONANA SIŁA.
                                                                                                          HELLEN KELLER

2. W swoim życiu bardzo chciałabym zmienić przeszłość, ale tego się nie potrafię. Czasu nie cofnę. Przeszłość mnie dogania każdego dnia, choć bardzo się staram, żeby tak nie było. 
* jedyna możliwość to wybaczyć mojemu mężowi, że odszedł od nas, ale tego jeszcze nie potrafię.

TERAZ NIE PORA MYŚLEĆ O TYM, CZEGO CI BRAK. LEPIEJ POMYŚL, CO MOŻESZ ZROBIĆ Z TYM,CO MASZ.
                                                                                                        E.HEMINGWAY

3. Chciałabym zmienić jeszcze swój blog, żeby bardziej odzwierciedlał  mnie:)
* a to właśnie robię biorąc udział w kolejnym wyzwaniu...

Praca jest mniej nudna niż zabawa:)

Ch. Baudelaire



Dobranoc:)


Komentarze

  1. Myślę, że coach Ci pomoże i będziesz dokonywała w życiu jeszcze wiele zmian.:) Odnośnie tego tematu zapraszam do zaglądania do mnie na bloga. Nie jestem coachem, ale artykuły z zakresu rozwoju też są przydatne. Trzymam kciuki za Ciebie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jeśli chodzi o przeszłość to wiele osób chciałoby cofnąć czas. Ale czasem zamiast o tym myśleć lepiej zaakceptować swoje decyzje. Na ten konkretny moment wydawały nam się słuszne. Sprawa zamknięta trzeba iść na przód.

    OdpowiedzUsuń
  3. Milena będę do Ciebie zaglądać :) Alexis masz rację koniec i kropka...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty