Lwice są wśród nas...

Liczy się to co jest. To co masz na wyciągniecie ręki, na tą chwilę. To, co możesz ogarnąć i co możesz wzmacniać. Liczy się dzisiaj, a historia to nasza szansa na wyciągnięcie wniosków.
Każde działanie TERAZ, będzie skutkować w PRZYSZŁOŚCI. Każda decyzja i emocja znajdzie ujście.
Na warsztatach Droga do Siebie opowiadałam Wam, jak na jednej z sesji coachingowej , dzięki mojej koleżance z liceum @Aga dziękuje, stałam się Lwicą!
Aga powiedziała do mnie jesteś Matką, bądź Matką, która broni swojego! Bądź Lwicą! Nauczyłam się Ryczeć i czasem też krzyczeć! I powiem Ci, że to u mnie przyszło bardzo naturalnie. Czasem trzeba po prostu dać sobie na to pozwolenie.
Bądź Sobą, ale wyciągnij z siebie tą siłę! Ja do dziś Ryczę, jak Lwica! Kiedy trzeba!
Tak, a uwierz mi czasami trzeba. To Twoja decyzja kiedy, ale czasami trzeba…



Myślami jestem z osobami, które pracują dla nas. Z osobami, które poświęcają swoje zdrowie i życie dla nas. Trzymam za nich kciuki! Wszystkie te Panie w sklepach są jak Lwice!! Walczą i nie poddają się! Wszyscy Lekarze i Strażacy i służby! To dziś wzór do naśladowania! Oni się poświęcają dla Nas! Jestem z rodziny sklepikarzy, wychowałam się w sklepie 1001 Drobiazgów mojego taty😊 i choć to nie sklep spożywczy, mam ogromny szacunek do handlu! Bądźmy z nimi tak jak oni są z nami! Tak samo jak lekarze, pielęgniarki i policjanci i strażacy, jak urzędnicy, handlowcy, bankowcy, pocztowcy, kurierzy!! Dbajmy o Nich!
Ściskam Was mocno!!!
Basia

A co u nas?
Nastolatki zrobiły sobie plan dnia. Będą się uczyć w blokach, tak jak ja będę nadal pracować w blokach czasowych.
Bliźniaki są zafascynowane Franklin Święta, dla nie wtajemniczonych to bajka o Bożym Narodzeniu małego Żółwia, jakby podświadomie wróciliśmy do Bożego Narodzenia, kiedy nikt się nie bał, miał plany i marzenia.
My w trybie slow spędzamy popołudnia. Ja piszę, a Tomasz mi pomaga 😊
A nad tym wszystkim góruje kawa z cynamonem! Ona zawsze mi przypomina, że „Warto walczyć każdego dnia o Swoje Piękne Życie!”

Komentarze

Popularne posty