Prezent w dziwnych czasach

Witajcie, chciałabym Wam się pochwalić. W całym tym chaosie postanowiłam postawić na rozwój. Założyłam sobie, że zrobię własnego ebooka w Canvie i wyślę go moim czytelniczkom. Na pierwszy rzut wzięłam swoje pierwsze w życiu opowiadanie. Siedziałam nad tym kilka godzin, dziś kolejne godziny to nauka jak go wysłać. Opowiadanie jest bardzo dla mnie osobiste. Napisałam je pod wpływem jednej z sesji z terapeutką Biologii Totalnej. Moja mama zmarła kiedy miałam 12 lat i ciężko było mi się z jej odejściem uporać. Zachęcam Was do zapisu na moje Listy przy kawie. To newsletter, w którym w czwartek wyślę Wam mój pierwszy ebook. Dziś każdy chce coś dać od siebie, ja mam nadzieję, dam Wam choć parę minut mojego świata pisarskiego. Już wiem, że ta forma mi się podoba i pewnie będzie więcej opowiadań .
Zapisz się na Listy przy kawie i spotkaj się ze mną w moim pisarskim świecie
https://www.barbaragrzymkowska-blok.pl/

Udostępnij proszę ten post! może komuś pomoże? może ktoś czeka na list ode mnie?:)





Komentarze

Popularne posty