Dostępne narzędzia w walce ze strachem #koronawirus



Dzień dobry:)
Zaczynam od uśmiechu! Wysyłam go do Ciebie i do siebie. Niech idzie najdalej jak się da! To dziś jedno najbardziej potrzebnych i najbardziej naturalnych narzędzi, do walki z smutkiem i marazmem. Dostępne i masz je w sobie. Uśmiechnij się do swojego odbicia, do swoich oczu i ust, do rąk, które są myte dziesiątki razy, do stóp, które pospiesznie niosą nas przez cały dzień. Zacznij śmiać się na głos, a inni zaczną śmiać się z Tobą. U nas przy największych burzach śmiech łagodzi wszystko i teraz stosujemy go cały czas. No, dobra staramy się  Śmiechoterapia!!
Muzyka. Ta od zawsze łagodzi wszystko. Dobierz muzykę do własnych emocji. Czasem dobrze posłuchać ostrego rocka, a nie tylko muzyki relaksacyjnej. Wyśpiewaj, wytańcz. Poranna sesja z muzyką jest bardzo dobrym środkiem na wyrzucenie emocji, które kumulujemy w sobie. Muzykoterapia!!
Maluj. Nie ważne czy masz talent! Długopis, kartka i to wystarczy! Każda kreska niech będzie Twoim słowem i przekazem! Arteterapia!!
Wystaw twarz do słońca. Ile się da! Promienie słoneczne działają na nas zbawiennie, redukują stres i wprawiają nas w dobry nastrój. „Spróbuj choć raz odsłonić twarz i spojrzeć prosto w słońce” – śpiewał Varius Manx. - Słoneczna terapia.
Redukuj wiadomości. Tak wiem, że to trudne. Dziś wszyscy szukamy...Digital detoks.
Piszę do Ciebie i siedzę w słońcu w mojej jadalni. Mam strasznie brudne okna od małych rączek i nosa psa. Nie mam firanek i widzę to bardziej niż zwykle. Patrzę i cieszę się, bo ma mi kto te okna brudzić. Mają też one historię związaną z moim obecnym związkiem  mój mąż jak mnie poznał rekomendował mi bardzo dobry płyn do okien  mamy ich dużo, jak to w domu i cóż obiecał myć te nasze okna, by świat był piękniejszy:) Czy myje? No ba, oczywiście  równie często jak ja  no, ale która z Was była podrywana na płyn do okien?  Skutek? Parę lat po ślubie 
To co śmiejemy się dziś na głos? redukujemy stres? walczymy o każdy dzień naszego życia, by żyło nam się Pięknie w tym trudnym czasie?
Udostępnij mój post i zaproś bliskie Ci osoby do zabawy! Dziś ona jest bardzo ważna!
Siedź w domu i myj ręce, ale zawsze bądź dobrej myśli!
Jeśli potrzebujesz pogadać napisz do mnie. Jeśli nie masz co czytać, kup ebooka Osobistej Wojny.
Dbaj o siebie Kochana!!



Komentarze

Popularne posty