Złoto- przed Mikołajem!!

Witajcie!!
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia imieninowe!!
Jutro Mikołajki!!! pamiętacie Mikołaja z Waszego dzieciństwa???Pisanie listów i wkładanie je za szybę, ja pamiętam , że dzień przed zawsze czyściłam buty, pamiętam zapach pasty, mieliśmy ogromną szczotkę do polerowania, pamiętam te buty stawiane przy moim łóżku.Te nocne czekanie, ale pamiętam też kiedy przyłapałam moją mamę na podkładaniu wymarzonej lalki właśnie do butów, a potem pamiętam moje poszukiwania we wszystkich szafach w domu...Lubiłam też Mikołaja w szkole, kiedy robiliśmy sobie nawzajem  paczki, a w liceum piernikowe ozdoby na kiermaszu mikołajkowym...a i rózgi też pamiętam zwłaszcza te pomalowane na złoto...Teraz moje zadanie ,aby oddać swoim dzieciom to co dostałam od mamy, ten skarb jakim jest tradycja...dwa tygodnie temu moje dziecko, siedmioletni chłopak wrócił do domu ze łzami w oczach, bo kolega z klasy powiedział, że Mikołaja nie ma...wiedziałam, że nie będę go na siłę przekonywać o tym, że Mikołaj jest. Powiedziałam mu tylko, że dziecko, które nie wierzy w tak piękną tradycje musi być smutne i nieszczęśliwe, że to tradycja nas kształtuje, czyni nasze życie piękniejszym, pełniejszym, nadaje sens.  Mały popatrzył na mnie i otarł łzy ,dostał mega podporę, uśmiech zawitał na jego buziaku, dostał wybór-on może wierzyć nawet jeśli inni nie wierzą...a potem listy poznikały...a w te święta spełnimy marzenia dzieci:) bo warto:)) dziś również maluję witki brzozowe na biało:) z kokardą będą leżeć przy łóżku, potem śniegowy odcisk buta i dopiero prezent:)) no cóż nikt nie jest doskonały ,a moje dzieci rozrabiają ,mimo iż mają bardzo dobry marketing zewnętrzny:))

Jak mikołajki to i wianek z Mikołajem:))



życzę Wam cudownych przygotowań do Mikołajek:)) i dużo prezentów!!
miłego dnia 
Basia 








ps. Pani Moniko proszę o kontakt  w sprawie wianków!!

Komentarze

  1. A DZISIAJ POZDRAWIAM ŚWIĄTECZNIE,
    MIKOŁAJKOWO I BAJECZNIE

    Gdy Mikołaj przychodzi
    cieszą się dzieci, starzy i młodzi.
    Każdy swym okiem prezent chce skosztować,
    nacieszyć serce, duszy pofolgować.
    A gdy prezent jest w dychę trafiony,
    każdy jest z nas zadowolony.
    Więc gdy gwiazdka pierwsza spadnie,
    pomyśl o prezencie i to dokładnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty