środek lata

Lipiec -złoty środek lata,
wakacji początek,
z polnych kwiatów wianki plecie
piąte przez dziesiąte!!!

Umie lipiec słońcem przypiec,
umie zsyłać deszcze,
tylko strząsać jabłek w sadach
nie potrafi jeszcze.
                                  Jerzy Ficowski

Dosłownie cztery dni temu, bo w poniedziałkowe południe, zabrałam dzieci na wycieczke rowerową po okolicy. Słońce dało nam popalić, upał był niemiłosierny, świerszcze cykały w polu, żaby ukryły sie w mokradłach, a o ślimakach nikt nawet nie marzył...Zanim jednak wyruszyliśmy w teren upiekliśmy bułeczki orkiszowe z jagodami, zabwa była przednia, a piknik dzięki nim udał sie niesamowicie.Najpierw odwiedziliśmy naszych przyjaciół kucyki i konie dostały od nas całą reklamówke suszonego chlebka, dziękowały pogodnym rżeniem, ocierały się o rączki i choć na chwile wydawać by się mogło śmiały im się oczy.Aparat towarzyszył nam dopóki bateria działała , a to jego zapis, zapis bliskości naszej z naturą i ze sobą, bo kochamy się każdego dnia:)a dla tych co tęsknią za słoneczkiem pola złotem posypane...

























a że lato szybko mija i zbliża się nieuchronnie jesień przekonywała nas jarzębina i zielone żołędzie ,szyszki i klucze ptaków lecących nie wiadmomo dokąd.......


lato zostań dłużej:))


Komentarze

  1. Ale apetyty :))
    A jarzębinę proszę cofnąć!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham łąki łany:)
    Moje ulubione kwiaty to łąkowe własnie, a pora roku to lato dlatego zaklinam je z tobą.

    Widzę, że rozkwitasz florystycznie :)
    Ładna ta kula zielona -ślubna. Oryginalna.

    pozdrowienia dla kochającej się rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Bardzo Cię przepraszam ,że odpowiadam tak późno, na pytanie dotyczące wiśni (właśnie dopadłam komputer).
    Wydrylowane owoce wsadziłam do słoiczków , po czym zalałam je gorącym syropem. Następnie pasteryzowałam około 5 minut.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. też widziałam dzisiaj taką jarzębinę, ech... zapraszam do mnie po wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie Floro.
    Ja narzekam czasem tak nieładnie na swoje życie, a przecież mam tak wiele, a przede wszystkim wiele w sercu...miłosci do najbliższych.
    Prawdę mówiąc mamy tylko to co w głowie i w sercu, nic ponadto :))Reszta jest tylko zmieniającym się dodatkiem.

    Co tam poczyniłaś z kwiatków? Pochwal się!

    pozdrawiam już jarzębinowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty