Amerykański sen Alexa Lavenda recenzja biblioterapeutyczna

            Biblioterapia to leczenie za pomocą literatury. Zadaniem biblioterapeuty jest dobrać odpowiednią lekturę dla osoby, która potrzebuje konkretnej treści. Potrzebuje wsparcia, zniwelowania stresu, motywacji do rozwoju albo uspokojenia emocji.
            Podczas dwóch lat studiowania biblioterapii nauczyłam się, że każda książka ma swojego odbiorcę. Trafia do czytelnika wtedy, gdy on jej potrzebuje. To jest najlepszy czas i dla czytelnika i dla powieści. Czytelnik wyciąga z dzieła to czego najbardziej potrzebuje, a książka jest doceniona, bo trafiła w ręce odbiorcy we właściwym czasie. 
Czy często sięgam po "lekką" literaturę? Zawsze kiedy mogę, używam książki jako rozweselacza, jako terapii. W każdej historii szukam czegoś dla siebie. Czegoś dobrego.

            Jeśli szukasz czegoś lekkiego, ale z ciepłym i mądrym przekazem polecam:


Amerykański sen
Alexa Lavenda
Wyd. Lipstik Books


Bardzo łatwa do czytania i wciągająca! Miała rozpalić moje zmysły, miała być słodka, ale też gorąca. I wszystko tu jest! W tej opowieści bardzo podoba mi się to, że główna bohaterka mimo sukcesu i mimo wielu zmian w jej życiu, nadal pozostała sobą. Bogatą, znaną, ale ciepłą i skromną.
Znajdziesz tu historię miłosną, metamorfozę głównej bohaterki, budowanie przez pracę i sukcesy własnej wartości. Siłę kobiet i do tego bardzo smakowite opisy przygotowywania smacznych potraw.
Wszystko to w luksusowych apartamentach i odległym dla normalnego czytelnika biznesowych realiach USA. To absolutnie nie przeszkadza, tylko dodaje smaczku.
Amerykański sen to kontynuacja książki Żar Australii z serii Kontynenty przyjemności. Dalsze namiętne losy Patrycji i Maxa. Przyznam , że nie czytałam pierwszego tomu, ale weszłam w Amerykański Sen bez problemu. Odnalazłam właściwe cechy bohaterów, a sama fabuła wciągnęła mnie bardzo. 
Kuchnia, telewizja, dobre jedzenie, seks, praca. Do tego metamorfoza związku z nutą zagrożenia życia. I Polka za granicą robiąca sukces! Idealna pozycja dająca motywację do działania i szukania rozwiązań  własnych problemów oraz  jak przepis jak osiągnąć sukces!

Odpoczniesz to pewne i poszukasz w sobie talentu kulinarnego to pewne! Ja pobiegłam do kuchni w podskokach :)


Komentarze

Popularne posty