Noc Księgarń 2020

 Co roku odbywa się cudowna impreza - Noc Księgarń. Jest to wspaniała akcja dla małego i dużego czytelnika. Do wydarzenia, które w tym roku przeniosło się niemal w całości do internetu dołączają znani i cenieni pisarze, a także autorzy dopiero na starcie, którzy tak jak ja wspierają czytelnictwo. W tym roku dostałam zaproszenie od Księgarni Stanisława Skrzyńska w Brzegu Dolnym.


Księgarnie autorskie, kameralne, niezależne, turystyczne, specjalistyczne, dziecięce, kawiarnio-księgarnie, klubokawiarnie - biorą w tej akcji udział.



Spotkania autorskie, warsztaty, wywiady, całonocne czytanie książek oraz ich sprzedaż - to atrakcje proponowane przez organizatorów. 



17 września spotkałam się w Księgarni Stanisława Skrzyńska w Brzegu Dolnym z Barbarą Skrzyńską i opowiadałam o mojej książce pt. "Osobista Wojna" oraz zbliżającej się premierze drugiej książki "Malowane Życie".




Przygotowywałyśmy również warsztaty z robienia Jesiennych Łapaczy Snu - W kręgu nocy. Założenie było piękne. Miałyśmy w kręgu Kobiet wyplatać łapacze. Niestety warsztaty zostały odwołane i organizator przeniósł całe działania akcji do mediów społecznościowych. 




Postanowiłyśmy z Basią nagrać nasze spotkanie i dzięki temu możesz je zobaczyć tutaj Spotkanie Noc Księgarń  było bardzo energetycznie, a rozmowa układała nam się tak dobrze, że nawet nie wiem kiedy minął  ten czas. Zapraszam Cię serdecznie!





W Księgarni w Brzegu Dolnym panuje cudowna, rodzinna atmosfera. To też moja pierwsza księgarnia w życiu, w której poznałam i pokochałam książki, jako mała dziewczynka. Jestem zafascynowana wkładem Basi w rozwój czytelnictwa w Brzegu Dolnym. Noc Księgarń  2020 to również warsztaty "Łap Oddech", gdzie Basia uczyła jak zrobić domowy oczyszczacz powietrza, możesz zobaczyć to tutaj Łap oddech Zobacz jak kwiaty pięknie prezentują się na tle książek!

foto Księgarnia Barbara Skrzyńska Brzeg Dolny





Sama do domu wróciłam z płytą Michała Zygmunta oraz mapą Odry i postanowieniem wyruszenia na szlak, by posłuchać dźwięków rzeki.
foto Księgarnia Barbara Skrzyńska Brzeg Dolny





Były też inne atrakcje! można było wylosować dzięki kole ciekawą książkę w dobrej cenie!






a także nabyć torby ekologiczne z cudownymi hasłami:







Jednak najcudowniejszą rzeczą  była możliwość kupowania książek wieczorową porą. I wiem, że w tym roku Basia bardzo późno zamykała swoją księgarnię. To cudowne, małe miejsce, w którym kocha się książki i czytelnika. Tu dostaniesz książkę "szytą na Twoją miarę", wiem co mówię! Basia potrafi dobrać książki według naszych upodobań i potrzeb! Doradza, ale zostawia Ci miejsce na podjęcie własnej decyzji! Oczywiście znajdziesz tu najlepsze tytuły pod względem języka, treści oraz te, które są teraz na fali! Dla dzieci znajdziesz również pełen asortyment książek, kolorowanek, puzzli oraz materiałów plastycznych! Jeśli czegoś nie ma to Ci zamówią i Twoja książka poczeka na Ciebie w księgarni!

W 2020 roku, ze względu na kryzys branży księgarskiej wywołany przez pandemię koronawirusa, festiwalowi towarzyszy także kampania Książka na telefon. Wspieramy lokalne księgarnie (www.ksiazkanatelefon.pl).

W Księgarni Stanisława Skrzyńska w Brzegu Dolnym również możesz zamówić książkę na telefon oraz z wysyłką np. do paczkomatu. Wystarczy zadzwonić 71 319 58 81 lub napisać wiadomość ksiegarniabrzegdolny@gmail.com





Osobistą Wojnę również znajdziesz w tej księgarni! Oczywiście z dedykacją!



Już dziś zapraszam Cię na moją stronę https://www.barbaragrzymkowska-blok.pl/ksiazka-malowane-zycie/, gdzie ruszyła przedsprzedaż mojej drugiej powieści - Malowane Życie!!

Książka będzie wysyłana po 30 listopada 2020 r.

Festiwal księgarń i czytelnikówwspaniała

Wydarzenia dla małego i dużego czytelnika

Gwiazdy literatury, spotkania autorskie, koncerty, całonocne czytanie książek, warsztaty literackie i konkursy dla czytelników. 

Komentarze

Popularne posty