Książka - Hotel Aurora Emilia Teofilia Nowak

 Hotel Aurora Emilia Teofilia Nowak

Wydawnictwo Szara Godzina 2020

Lekka, humorystyczna opowieść o kobietach i mężczyznach, którzy spotykają się ze sobą w jednym miejscu. Spotykają się też ze swoimi problemami, traumami i marzeniami. Wspólnie działają i śmieją się, ale też wspólnie płaczą, piją i degustują. 

Nie jestem obiektywna w ocenie książki, bo poznałam autorkę na spotkaniu autorskim, na którym świetnie się bawiłam. Nie jestem obiektywna, bo podczas czytania byłam na urlopie w Jeleniej Górze i co najmniej dwa razy wędrowałam po Szklarskiej Porębie oraz Jakuszycach i Bombaj istnieje :) kocham góry i każda treść, której akcja toczy się pośród szczytów mnie urzeka.

Jest jeszcze moja ukochana Frida Kahlo oraz dużo ciekawych innych smaczków dla erudytów. Nie jest to książka dla mnie, mam czterdzieści lat, czworo dzieci i zupełnie zapomniałam, jak smakuje studencka impreza, jak pachnie wolność dziewczyny bez dzieci, jak można aktywnie i nieaktywnie spędzać czas. Być może dlatego książkę przeczytałam jednym tchem i uciekałam do niej, kiedy mogłam, żeby odpocząć, pośmiać się i zadumać na tym jak świat jest dziwny, a ludzie w nim niemal wszyscy pokiereszowani. Odpoczęłam przy tej książce i to sprawia, że tęsknię za górami i grzanym winem, jeszcze bardziej niż zawsze :)




Emilka czekam na Hotel Granit i pędzę szukać swojej Lisicy, przyda mi się w tym tygodniu :) 

Komentarze

Popularne posty