I tak dzień za dniem...

Moje czasoumilacze grudniowe...

Wstaję o 6.30...jest ciemno, ledwo jestem w stanie otworzyć oczy, ale cudowna kawa o zapachu np. ciasteczek migdałowych, stawia mnie na nogi...staram się minimum dwa razy w tygodniu poćwiczyć na siłowni:)potem praca...
a kiedy wracam do domu, rozpalam wszystkie światełka, piję gorącą herbatę, wieczorem rozpalamy w kozie, szykujemy grzane wino: do wina wrzucamy pomarańcze, jabłka, goździki, cynamon, wanilię, na spód kubeczka warto wrzucić parę rodzynek, które przechowuję w słoiku, zalane spirytusem:) wino smakuje cudownie!! dwa kubeczki i robi się ciepło,


Kalendarz adwentowy to cudowny wynalazek, każdy wieczór mam zajęty z dziećmi. Wykonujemy zadania, jedno po drugim:)


a potem siadam w swoim foteliku i czytam, teraz też szukam dietetycznych przepisów u Moniki Morozowskiej,




I tak dzień za dniem:) z wyskokiem na Jarmark:) oczywiście to też było zadanie adwentowe:)


Miłego dnia;)



Komentarze

  1. Pozytywne carpe diem uprawiasz. Warto pielęgnować takie chwile, bo one stworzą aurę czasu, kiedy będziemy już (mam nadzieję) bawiły wnuków. Fajna sesja zdjęciowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda staram się łapać chwile:)buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty