Wesołe jajka, czyli Przygody Kotki Tusi - część 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

W życiu zawodowym mam cały kalejdoskop emocji!! Jednego dnia są bardzo złe drugiego bardzo dobre!! Właśnie wczoraj dostałam potwierdzoną informację, że druga część mojej bajki jest już gotowa i jej premiera odbędzie się już jutro!!
Szczerze myślałam, że się jeszcze przesunie, ale udało się akurat na święta i bardzo dobrze, bo temat bajki jest bardzo świąteczny.
Moja córeczka uwielbia bajki, które piszę jest ze mnie dumna i ciągle czyta na tablecie pierwszą część. Druga już za moment też będzie dostępna w sprzedaży.
Dlaczego piszę bajki dla dzieci już opowiadałam, sprawia mi to bardzo dużo radości. Cała praca nad kolejnym wydaniem jest fantastyczną zabawą. Tym razem Tusia spotyka na swojej drodze Wesołe Jajka!! Dla rodziców żyjących eko, nie jest to temat nowy. Dla wszystkich innych jajka kupowane w marketach to po prostu jajka. Niestety tak nie jest. Polecam Wam tuż przed świętami Wielkanocnymi  ten artykuł, dowiecie się lub przypomnicie sobie jakie jajka możemy kupować w naszych sklepach i co się kryje za numerkami 0,1,2,3...Dla mnie to chwila refleksji...
Sama staram się kupować tylko jajka 1 albo 2, do 0 mam słaby dostęp, dlatego te są u nas na wagę złota. Dzieci najbardziej lubią jajka od dziadka Stefana, a jajecznica z tych jajek ma kolor słońca.
Czy jest to temat dla dzieci? Myślę, że tak, w ich małych główkach możemy zakodować to co dla nich najlepsze. Znam osobiście rodzinę, która zmieniła nawyki żywieniowe pod wpływem dziecka. Moi przyjaciele z powodów zdrowotnych kupują tylko to co jest w sklepach ekologicznych. Mimo to nie oszukujmy się eko w naszym kraju oznacza "drogo" dlatego wybieramy w sklepach to co najtańsze, bo na to nas stać...Nie namawiam Was do założenia własnych kurników, ale do poszukania w swoim otoczeniu Wesołych Jajek i czerpania z natury!!
Wszystkie dzieci zapraszam do czytania! Rodziców do krzewienia dobrych nawyków żywieniowych i dobrej zabawy przy czytaniu kolejnej części!!


Tak wygląda grafika:








Tak prezentuje się okładka:



A tak nasza wiosenna Tusia!!




Od jutra na stronie Tusi  pojawią się również nowe świąteczne, darmowe kolorowanki do pobrania. Musiałam się Wam pochwalić i bardzo nie mogę doczekać się jutra:)

Dziękuję wszystkim odwiedzającym za uwagę, za Wasze komentarze, które dodają mi otuchy, za miłe słowa:) czekam na Waszą opinię, czy Wiosenne Tusia Wam się podoba?

A tu jeszcze fotka z dzisiejszego poranka na moim tarasie była prawdziwa zima:)




Miłego dnia:)
Basia

i oczywiście Wesołych Świąt:)

Komentarze

  1. Myślę, że jak będziemy w drodze na święta to wtedy wespr1zemy się Tusią :)))) u mnie też zima!

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s. ja jajek ze sklepu nie kupowałam już dawno...ostatnio lekko się podłamałam bo gdy chciałam zamówić jajka na święta okazało się, że już wszystko zarezerwowane, no żeby jajek na wsi zabrakło....ale jednak podzwoniłam, podzwoniłam i udało się, kosz jajek jest :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty