dynia na halloween


Przyszedł czas zadumy. Nadchodzące święto czuję już od dwóch tygodni, od kiedy w mojej pracowni powstały pierwsze nagrobne kompozycje. Zawsze jest to dla mnie bardzo emocjonalny czas. Jednak wczoraj, a i zapewne dziś będziemy się cieszyć i śmiać halloweenowo!! miesiąc temu dostaliśmy od naszej kochanej sąsiadki wielką dynię, która czekała na halloween!! i wczoraj całą rodzinką działaliśmy!!! a oto efekty...







 a na koniec były placuszki dyniowe , a wszystko było okraszone śmiechem i radością ze wspólnej pracy!!
pozdrawiam uuuuuchhuuuu!!!!!!

Komentarze

  1. Hej hej, Dynia zawsze ma swój niepowtarzalny urok - i takie z niej nietuzinkowy lampion powstaje. Lubię! a możesz przy okazji podać przepis na placuszki dyniowe? Ciekawam! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog podoba mi się taki ciepły
    dam sobie do obserwowanych


    http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki też za odwiedziny będę tu często zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną ozdobę zrobiliście. Ale pracy też było trochę;-) ale warto bo efekt super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wielgachna dynia :)

    Wyobrażam sobie, ile radości sprawiło Wam wspólne zdobienie :))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, florysztuka.

    The excellent and lovely work.

    The season of colored leaves, heartwarming atmosphere

    The prayer for all peace.
    from Japan, ruma ❀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty