wianki na przełomie lata i jesieni

Jedną z moich ulubionych  form wyżycia florystycznego są wianki:)) Bardzo lubię tą formę pracy, lubię efekty i to jak dekorują innym domy:)Zrobiłam już kilkanaście wianków, ale niestety nie wszystkie zostały upamiętnione na fotografii. Te, które Wam przedstawię to dzieła z ostatnich tygodni, a i to nie wszystkie niestety:)



Jest to wianek letni!!Powstały dwa, bo jeden był na zamówienie, drugi dla mnie niemal identyczny:)

Powstały również wianki dla kochanej Gosi:)) megimoher.bolgspot.com





I kolejny Wianek dla Gosi:) doczekał się tzw. sesji zdjęciowej!!




 i jak udało się go powiesić??
pozdrawiam 
Basia

Komentarze

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty