Bajki Magiczne dla Kobiet

Bajki Magiczne dla Kobiet 

Jakiś czas temu miała miejsce premiera mojego pierwszego ebooka pt. Bajki Magiczne dla Kobiet 

To zbiór dwunastu tekstów, które nazwałam Bajkami Magicznymi. To zapis spotkań z samicami zwierząt ich opowieści i moce. Wiosną miałam ciężki czas i szukałam odpowiedzi na wiele pytań. Potem przyleciały sowy i tak zaczęłam pisać magiczne opowiadania. 

Kiedy wysłałam je do moich Beta Czytelniczek dostałam informacje zwrotną, że powinnam napisać takich tekstów więcej. No i tak się zaczęło :)

Jest Sowa, Ważka, Wilczyca i jeszcze inne samice, to one odpowiadają na pytania, których boimy się sobie zadać albo zadajemy bojąc się odpowiedzieć. 

To teksty, które są niemal jak karty mocy, tylko świat mają zamknięty w obrazie.

Są smutne, wesołe i śmieszne.

Są mieszanką.

Wszystkie bohaterki łączy jedno to, że są samicami. Tak jak my wszystkie kobiety jesteśmy różne, ale łączy nas płeć i miłość do życia. 





Jak czytać bajki?

Tak, jak chcesz! Możesz czytać jedną na tydzień, potem z nią popracować zadając sobie pytania. Możesz czytać wszystkie na raz by wejść w stan relaksu. Możesz czytać je na telefonie czy komputerze, ale możesz je także wydrukować. Bajki świetnie się sprawdzą na spotkaniach kobiecych, możesz je czytać na głos i wspólnie komentować. Śmiać się, szukać podobieństw albo całkowicie odejść od tematu rozwoju i tylko dobrze się bawić.

Co znajdziesz w Bajkach Magicznych dla Kobiet?

Moją historię spotkań ze zwierzętami oraz 12 tekstów do pracy, rozwoju, relaksu.

Polecam Ci bajki, jeśli:

  • kochasz zwierzęta i lubisz przenosić się w magiczne światy
  • natura jest Ci bliska i wracasz do niej
  • pracujesz nad swoim rozwojem i potrzebujesz wsparcia dobrych słów
  • nie boisz się wykorzystać własnej magii, którą masz w sercu
  • szukasz swojej mocy
  • współpracujesz z kobietami na warsztatach rozwojowych, duchowych, bajki są jak kart mocy
  • pragniesz wzmocnić swoje poczucie wartości
  • szukasz rozwiązań, inspiracji i nie boisz się działać na własną korzyść
Bajki Magiczne znajdziesz tutaj SKLEP







Patronat na bajkami objęła :








Komentarze

Popularne posty