Ciasto czekoladowe na koniec tygodnia

Już tak mam, że uwielbiam słodycze. W dzieciństwie były nagrodą albo substytutem miłości. Kiedy zmarła moja mama skończyły się w domu domowe ciasta i desery. Jako nastolatka nie umiałam zrobić sobie herbaty czy kanapek, a co dopiero ciasta. Dopiero w liceum zaczęłam piec serniki z torebki i torty z gotowych mas. Wtedy nie mówiło się jakie to niezdrowe. Dziś nie zjem takiego ciasta. Jednak nadal uwielbiam nagradzać się ciastkiem, nadal uwielbiam je do kawy. Nadal to piękne chwile relaksu. Jednak teraz nie mogę jeść mąki pszennej i szukam przepisów na zdrowe słodycze


.
Znalazłam kilka ciast z mąki gryczanej, ale zawsze brakowało mi jakiegoś ważnego składnika. Dlatego powstało ciasto z tego co było w domu.

CIASTO CZEKOLADOWE NA KONIEC TYGODNIA😀

Szklanka mąki gryczanej
3jaja
pół szklanki oleju kokosowego
dwie, trzy łyżki masła orzechowego  bez soli
łyżeczka proszku do pieczenia
szklanka ksylitolu
4 łyżki kakao
Pół szklanki mleka
Gruszka
Garść orzechów

Składniki wymieszać najpierw jaja z ksylitolem, potem dodać suche. Wlać do formy i na wierzch wsadzić pokrojoną gruszję i posiekane orzechy. Piec 30-40min w 180 stopniach.

Pyszne 😀


Z kawą idealne 😀


Udanej soboty ❤️❤️


Komentarze

Popularne posty