Kalendarz Adwentowy

Czas oczekiwania, dla wszystkich w naszym domu jest bardzo istotny. Ja czekam i dzieci czekają dlatego też:

Krok po kroku przygotowaliśmy kalendarz adwentowy- orzechowe zawieszki wykorzystamy ponownie, kiedy będziemy ubierać choinkę!!
Każdy orzeszek dostał numerek od 1-24, w pudełeczku mam kartki z zadaniami- przyporządkowane do dni adwentu. Zadania są przeróżne od wyspania się do południa po wspólne gry i oglądanie telewizji, dni bez słodyczy i robienie pierniczków:) Maluchy już się doczekać nie mogą soboty!!
A powstawał mniej więcej tak:)

Do gałązek wierzby i sosny przytwierdzonych do specjalnego haka pod sufitem przywiesiliśmy orzeszki z numerkami i czekamy na wielkie odliczanie!!









Miłego odliczania:)
Basia





Komentarze

  1. Super pomysł na bardzo oryginalny wieniec adwentowy. Och ależ mi się ten pomysł podoba.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ty jesteś pomysłowa:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że kalendarz okazał się dobrym pomysłem:)pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i piękna dekoracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty