Witaj Szkoło!!

Aby tradycji stało się zadość dnia wczorajszego moje dziecko najstarsze miało pasowanie na ucznia!! Sama pamiętam swoje pasowanie i ten wielki ołówek na ramieniu:))i wielkie kokardy pod brodą, które nam wiązali rodzice, a które były wręcz znienawidzone przez dzieci...u mojego synka impreza miała charakter karnawałowy raczej, bo sala klasowa i gimnastyczna były przybrane balonami i bibułą tworząc kolorową i wesołą atmosferę, były birety, dyplomy, rożki obfitości i całą muzyczną otoczka, ale coby się dalej nie czepiać była  też ogromna radość i duma, lekka zaduma, potem miła atmosfera, a to się przecież liczy najbardziej!! Oby dzieci miały tak kolorowo w szkole przez całą edukacje!!





a u nas w domu dalej wielka miłość ,choć Rafiosa zyskała przewagę  fizyczną nad Panem Boczkiem:)


kiedy Boczek ma dosyć chowa sie do kartonu po mleku...

moja dziewczynka  dziala jesiennie ...

buziaki Basia



Komentarze

  1. Gratulacje dla nowozaprzysiężonego :-) ucznia. Czworonożne - słodziaaaaaaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla pełnoprawnego ucznia:)
    Fotki ze zwierzakami - urocze. Pozdrowienia dla małej artystki!
    Życzenia dla przedstawiciela edukacji, wytrwałości w tej trudnej dziedzinie:)

    Uściski i szeroki uśmiech z Krainy podziemnej pomarańczy
    była nauczycielka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty