w jesienny poniedziałek

Dookoła wszyscy się dziwią, że jesień jest już u nas na dobre, a i zima ma już pierwsze przedbiegi, bo jak inaczej nazwać te codzienne przymrozki?? U nas oznaką nadchodzącej zimy jest coroczny powrót saren. Wracają do lasku brzozowego, w którym w tym roku nie było grzybów...wracają by człowiek je codziennie dokarmiał...ja wyrzucam im jabłka, chleb, kupujemy sól- lizawkę, sąsiad w zeszłym roku kupił dwa worki kukurydzy.Każdego ranka widać ich tropy na śniegu ich białe lusterka pomykają przy pierwszym zmierzchu.Dziś już je rano widziałam i jak zwykle nie miałam przy sobie aparatu...ale wiem że synuś dostanie lornetkę od dziadka na urodziny, więc będziemy sobie je podglądać całą zimę. 
Weekend spędziliśmy w domu, tuląc się do siebie całe przedpołudnia, objadając się całe popołudnia, ja nadrabiałam prace w ogrodzie, dziś planuje dokończyć. Sobota minęła mi na tresurze mojego małego psiaka, pielęgnacji domu i opieką  mojej małej dziewczynki ,która ma za sobą pierwszą poważną chorobę. W niedzielne popołudnie wykonaliśmy wspólnie  różaniec na konkurs z religii, bo synuś wdał się ewidentnie w mamusie i zapisuje się na każdy możliwy konkurs!!! a oto wyniki naszej pracy:








a  w salonie zagościła Kapusta:)






Pragnę się Wam pochwalić moją uroczą chrześnicą i jej zdolnościami:)) jedna z jej jesiennych prac!!
Kochanie bardzo się cieszę, że masz w sobie taką wrażliwość na piękno i naturę!!



a teraz kawa dopita, południe się zbliża,  czas zabrać mojego psa myśliwskiego na spacer:))
udanego tygodnia!!! Basia

Komentarze

  1. Witaj

    Bardzo ładne dekoracje.
    Różaniec.. hm.. jest w nim coś niesamowitego.

    I bardzo podoba mi się "podtytuł" Twojego bloga..

    Pozdrawiam serdecznie i na pewno będę zaglądać.

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Syn w konkursie ma bezapelacyjnie pierwsze miejsce. :-) pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ładny pomysł, orzeszki i kryształki! Pies myśliwski okazuje już myśliwskie instynkty? Bo ja miałam spanielkę Korę, jak pooooszła za zającem czy bażantem, to nie było jak się dowołać, psa nie było... a jak wrócił po godzinach, to cały do prania, i do strzyżenia sierść pełna rzepów... kapustka bezpretensjonalnie piękna, a chrześnica- duża ona?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka u Ciebie różnorodność:)
    Skarby jesieni, latawce i kocie Boczki;)
    Wiesz , ja jestem przekonana, że Twoje dzieci sztućce zostawią w spokoju, a światu zaoferują dużo więcej....mając taką mamę, to murowane!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty