Maj 2020 inspiracje w czasach zarazy ...

Dzień dobry Maju ❤️❤️
Plan na maj jest prosty:
Żyć pełnią życia ❤️
🌹Jak co roku przytachać do domu bukiet bzu i pachnieć nim obłędnie 😃
🌹🌹Przypomnieć mężowi, że o bukiecie konwalii marzy jego żona, jak każda kobieta przecież 😃❤️
❤️Ciasto z rabarbarem i bezą opanować do perfekcji 🤣
💚💚💚Szparagi, szparagi, szparagi
🌱🌱🌱Wiosenną komedię odnaleźć, kino francuskie albo coś takiego co będzie mi się śnić po nocach i koić serce 
👣Uziemianie ćwiczyć co dzień ✔️
🧘‍♀️🙏Wraca joga na tarasie i oddech ♥️
♥️Książka- czytanie? 🤔 Czy pisanie 🤔 w maju powinnam skończyć #malowaneżycie
Ukończyć kurs i zacząć drugi 🧘‍♀️😃mniej się denerwować i stresować, a więcej śmiać i obśmiewać.
Piękne Życie, składa się z rytuałów, pewnej rutyny, dbania o podnoszenie własnych wibracji, energii.
Zapomniałam o ogrodzie🤣sadzenie, sianie, plewienie😃
A z dziećmi? Wieczorem kino. Polskie klasyki, edukuje młodzież polską komedią 🤣 okazuje się, że jeśli coś jest nie magiczne to trudno to oglądać 📺 😃🤦‍♀️🤦‍♀️
Wspólnie wszyscy pracujemy w ogrodzie. W tym roku pracy dużo. Czytamy też książki, huśtawki nadają się do tego idealnie😃
Hamak. Tak, wymalować i postawić na tarasie 😃 by w czerwcu móc na nim sobie leżeć i popijać Martini 🍸 z truskawkami... 🍓🍓🍓Dobra ja mam plany, a Ty?
Wiesz, maj to mój ulubiony miesiąc w roku. Jeszcze wiosna, ale jeszcze nie lato...
Zieleń cieszy świeżością i miłością.
Wszystko i wszystkich widzę w parach 🤔💏
Jest dobrze...



Komentarze

Popularne posty