Droga do Siebie wywiad nr 2








           Dzisiaj zapraszam na bardzo inspirujący wywiad z Joanną Bromboszcz. Poznałam ją na Fb na mojej stronie, kiedy do niej pojechałam i poznałam ją osobiście zauroczyłam się. Tyle serdeczności i ciepła ja i moja rodzina nie dostała od dawna. Moje dzieci czuły się u niej jak w domu, a ja jak u najlepszej przyjaciółki. Jej historia jest trudna, ale bardzo motywująca. Uśmiechnięta i ciepła Kobieta opowie nam jak Pięknie Żyć nawet w trudnych sytuacjach życiowych jak choroba dziecka. Kiedyś przez telefon powiedziała mi, że uśmiech to taki główny element jej życia. Dodam od siebie, że jeszcze dobra energia!

Joanna prowadzi firmę Rajski Ogród oraz zaprasza Was do Apartamentu Malinowa Dolina , jak to wszystko ogarnia? Do tego pasje, sport i cudowna rodzina? Poczytajcie jak to jest na jej Drodze do Siebie...




FLORYSZTUKA Witaj Kochana! Zacznę od pytania Gdzie jesteś? Czy czujesz, że podążasz Drogą do Siebie? Zaczynasz? Może już odczuwasz skutki tej wędrówki i Twoje życie zmieniło barwy i energię?

Joanna :  Dzień dobry :) dziękuję za zaproszenie :)
 No cóż... każdy z nas, przez całe życie stara się podążać Drogą do Siebie. Tylko dla każdego ta droga ma inny dystans, przeszkody, znaczenie, jakość... Ja jestem ciągle w drodze. Ostanie 5 lat pokazało mi cały wachlarz barw i energii. Bardzo wiele ekstremalnie trudnych momentów.Walka o diagnozę, zdrowie i życie własnego dziecka przez tak długi okres jest cholernie trudnym zadaniem. Może przez to, że mam charakter typowo zadaniowy, nakręcałam się do działania każdego dnia. Nocami czytałam setki artykułów i książek medycznych szukając rozwiązań. I znalazłam. Nawet jak wszyscy lekarze wokół nie dawali światełka nadziei, to ja z uporem maniaka go szukałam. Z tej drogi wyniosłam bardzo wiele cennych lekcji. Inaczej podchodzę do życia, problemów, relacji z innymi. Zmieniły się moje priorytety. To był najtrudniejszy, ale jednocześnie bardzo ważny czas dla mojego osobistego rozwoju. Ogromna wiara i determinacja w naszym przypadku odniosły bardzo pozytywny, wymierny skutek.

FLORYSZTYKA  Powiedz czy pamiętasz ten moment kiedy postanowiłaś iść inną drogą? Co się zmieniło w twoim postrzeganiu swojego życia, że zmieniłaś pracę i swoje działanie? Na co się otworzyłaś? Co było takim pierwszym ruchem zmiany? Ja np. głośno sobie powtarzałam, że od dziś będzie inaczej, że w końcu zaczynam swoje Piękne Życie. Powtarzałam to głośno do siebie, do swojego odbicia. 

Joanna : W moim życiu były dwa takie momenty i pamiętam je doskonale. Pracując w Kancelarii Adwokackiej i kończąc studia na Uniwersytecie Prawa i Administracji postanawiam założyć własną firmę o zupełnie innym profilu. Dla większości szok i niedowierzanie. Decyduje się na rozwój swojej pasji, którą nosiłam w sercu od najmłodszych lat. Postanawiam wypełniać moją codzienność kreując przestrzeń do relaksu i odpoczynku. Dając tym samym radość sobie i innym. Tak powstał Rajski Ogród. Ta branża była powiewem bardzo pozytywnych emocji, którymi karmie się do dziś. Jak stare przysłowie mówi „...Chcesz być szczęśliwy całe życie to zbuduj sobie ogród”. 
Drugi moment jest ściśle związany z chorobą córki.Musiałam być na miejscu do dyspozycji 24 godziny na dobę, wiec nie mogłam aktywnie pracować w ogrodach.To był bardzo trudny czas, wiec postanowiłam wypełnić go konstruktywnie,wykorzystując możliwości i potencjał jaki mnie otacza.Czyli stworzyć coś z tego co mam tu i teraz. W ten sposób powstała Malinowa Dolina.






  FLORYSZTUKA Wiadomo, że taka Droga, czy zmiana pracy, czy sposobu odżywiania, relacje z ludźmi to ciężka praca, różne emocje, przeszkody. To nie dzieje się tak z dnia na dzień i dzieją się różne rzeczy, które utrudniają nam obrany kierunek. Co robisz kiedy dopada Cię zły humor, kiedy kolejne kłody ktoś kładzie Ci pod nogi. Jakieś rytuały, sport czy hobby? Co Ci pomaga?

Joanna : Nie jestem profesjonalnym „kołczem” haha ale na moim przykładzie mogę powiedzieć, że najważniejsze jest mieć swój cel w głowie.Widzieć go i myśleć o nim.Bardzo mocno w niego wierzyć.Zrozumieć, że jeżeli nie otrzymasz wsparcia to zrobisz to sama.Wtedy nie ulegniesz presji otoczenia,znajomych,social mediów itd.Po prostu robisz swoje najlepiej jak potrafisz. Tez miewam momenty przesilenia i zmęczenia. Wtedy idę albo jadę na rowerze w góry. Bez słuchawek!W górach wszystkie myśli porządkują się same. Chodzę regularnie na siłownie, bo działa na mnie jak joga, wdech-wydech i po 1,5 godzinie jestem jak nowa😊Nie zapominam też nigdy o moim alternatywnym świecie, jaki dają mi książki.Czytam nałogowo.



  FLORYSZTYKA Gdybyś mogła wybrać ZESTAW POMOCY – to co by to było? Masz trzy pudełka do wyboru i co by w takim pudełku powinno być?

Joanna : Uśmiech.Dobre słowo. Przytulas. Każdy może nimi obdarować i może zostać nimi obdarowany.Mają w sobie absolutnie niezwykłą moc i siłę!Większość z nas nawet sobie z tego nie zdaje spraw, że tak niewiele potrzeba żeby wprowadzić promyczek słońca do swojego i czyjegoś życia.


FLORYSZTUKA  Wiesz, że organizujemy warsztaty Droga do Siebie, co chciałabyś na takich warsztatach przeżyć? Czego może oczekiwać Twoim zdaniem taka uczestniczka jak Ty czy twoja przyjaciółka?
Joanna : Chciałabym usłyszeć prawdziwe historie i dostać prawdziwe i realne narzędzia do odkrywania siebie. Jak wytyczyć swój cel? Jak do niego konsekwentnie dążyć? Jak radzić sobie ze stresem i z negatywnymi emocjami, bo one często wprowadzają nas w stan zwątpienia i zaczynają sprawiać, że wątpimy w swoje możliwości. Chciałabym usłyszeć że szczęście dla każdego  może znaczyć coś innego.Że należy cieszyć się z rzeczy małych i drobnych rytuałów, bo one w dużej mierze składają się na naszą codzienność. Trzeba przede wszystkim polubić siebie bo to jest pierwszy krok do zmiany na wielu płaszczyznach.


FLORYSZTUKA  Ostatnie pytanie. Czy jest takie miejsce, takie działanie, w którym czujesz się u Siebie? Jak w domu, czujesz się na właściwym miejscu i wiesz, że bycie właśnie TU da Ci radość, spełnienie i bezpieczeństwo?

Joanna : Wszystkie moje dotychczasowe działania miały na celu właśnie to, żeby czuć się dobrze i na miejscu. Jak najbardziej komfortowo jest to możliwe w danej sytuacji.W życiu jest dokładnie tak jak z projektem ogrodu. Możesz je sobie zaplanować,spisać wykreować. Jednak nie da się go stworzyć w dwa dni, miesiąc czy rok. Trzeba go ulepszać, pielęgnować, wsadzać, wyrzucać, przesadzać, podlewać a często całkowicie przebudować. W tym cała frajda😊

Dziękuję Ci Asiu za takie ciepłe i mądre słowa. Każdy z nas ma swoją Drogę do Siebie :) do zobaczenia w Apartamencie Malinowa Dolina :) 




A Was zachęcam do udziału w naszym wydarzeniu. Warsztaty dla Kobiet już 29 lutego we Wrocławiu 
Link do zakupu biletów 👉👉





Komentarze

Popularne posty