DROGA DO SIEBIE NR 3






      Dziś trzeci już wywiad, w którym przedstawiam Wam Ewelinę Bojarynos. 
Poznałam ją kiedy mój organizm odmówił mi posłuszeństwa i po ciąży bliźniaczej nie wiedziałam co z nim zrobić. To dzięki Ewelinie mój brzuch zaczął się dobrze czuć, a ja nauczyłam się od nowa stać i chodzić, jak kobieta bez bliźniąt w środku. Ten proces trwa, ale to ona motywuje mnie do właściwej postawy i zawsze kiedy potrzebuję wspiera przy bólach endomentrialnych. Ewelina prowadzi gabinet fizjoterapeutyczny i pomaga dojść kobietom w pełni do zdrowia po ciąży i po połogu, pracując w dużej mierze nad napięciami w ciele. Trafiają do niej kobiety z bólem i strachem, że już nic nie będzie takie samo, a potem dzieją się cuda. Tu znajdziecie jej gabinet  FIZJOTERAPIA DLA KOBIET


FLORYSZTUKA Witaj Kochana! Zacznę od pytania Gdzie jesteś? Czy czujesz, że podążasz Drogą do Siebie? Zaczynasz? Może już odczuwasz skutki tej wędrówki i Twoje życie zmieniło barwy i energię?



 Ewelina Dzień dobry! To miłe z Twojej strony, że mnie zaprosiłaś do tego wywiadu. Wiesz co Basiu, ja idę. Cały czas idę, jestem w trakcie. Jednak w końcu wiem, w którą stronę mam iść. Podjęłam wiele decyzji np. odnośnie otworzenia własnego gabinetu dla Kobiet. Nie żałuję ani  jednej minuty tego działania. Teraz czuję się szczęśliwa i spełniona. Oczywiście ta droga miewa też różne spadki i górki, zakręty i kiedy otwierałam gabinet ciągle powracały pytania czy dobrze robię. Wiele pytań…To dziś w kontekście pracy, biznesu i działań kobiecych jestem panią swojego czasu. Wcześniej czułam się niedoceniana i ciągle byłam w niedoczasie. Nawet relacje z pacjentkami mam teraz zupełnie inne. Co jest teraz? Teraz jest energia i jasność. Odczuwam więcej światła i pozytywnego postrzegania rzeczywistości. Oczywiście jestem dojrzalsza i bardziej doświadczona, ale stałam się większą optymistką i wierzę, że mi się uda. W końcu działam zgodnie ze sobą.


 FLORYSZTYKA Powiedz czy pamiętasz ten moment kiedy postanowiłaś iść inną drogą? Co się zmieniło w twoim postrzeganiu swojego życia, że zmieniłaś pracę i swoje działanie? Na co się otworzyłaś? Co było takim pierwszym ruchem zmiany? Ja np. głośno sobie powtarzałam, że od dziś będzie inaczej, że w końcu zaczynam swoje Piękne Życie. Powtarzałam to głośno do siebie, do swojego odbicia. 

Ewelina Pamiętam doskonale. Byłam chora, po operacji. Miałam wszystkiego dość i sama borykałam się z problemami po ciąży. Myślę, że to było wiele czynników. Dostałam ogromne wsparcie od bliskich, szczególnie mocno wspierał mnie mój partner. To on pomógł mi stworzyć to Moje Miejsce dla Kobiet. Ja powtarzałam sobie, że nie będę rezygnować z marzeń i będę działać mimo strachu i to powtarzam tez moim pacjentkom. Stworzyłam gabinet fizjoterapeutyczny dla Kobiet, a tu muszę być i fizjoterapeutką, motywatorką, a czasem nawet psychologiem. Moja wizja i działania sprawiają, że w tym miejscu tematy bardzo intymne przestają być ogromnym tabu. Jestem zadaniowcem i zawsze staram się znaleźć rozwiązanie problemu. Szukam informacji, wspieram i motywuję swoje pacjentki do pracy, bo to w dużej mierze ich praca daje sukces w leczeniu.

  FLORYSZTUKA Wiadomo, że taka Droga, czy zmiana pracy, czy sposobu odżywiania, relacje z ludźmi to ciężka praca, różne emocje, przeszkody. To nie dzieje się tak z dnia na dzień i dzieją się różne rzeczy, które utrudniają nam obrany kierunek. Co robisz kiedy dopada Cię zły humor, kiedy kolejne kłody ktoś kładzie Ci pod nogi. Jakieś rytuały, sport czy hobby? Co Ci pomaga?




Ewelina Jak pojawiają się czarne chmury to zawsze pomaga mi rozmowa z bliską osobą. Może to być przyjaciółka, ale też partner. Jeśli chodzi o sport cały czas szukam swojej drogi. Złapałam się na tym, że cały czas się uczę, szukam rozwiązań i wiedzy potrzebnej mi do pracy. To mnie ogromnie relaksuje! Tak! Praca to  moja pasja i lubię wiedzieć o wszystkich nowinkach. Bardzo lubię spacery i czas spędzony z dzieckiem, z rodziną. To ona jest dla mnie najważniejszą wartością, bo przecież między innymi dla nich zmieniłam sposób pracy. Gabinet przy domu i mogę na wszystko mieć oko 😊 Z drugiej strony  jestem matką, sama wiesz jak to jest  i ten czas „dla mnie” zawsze jest zbyt krótki. Chwile zawsze są wykradane z życia, no taka jest presja codzienności.

 FLORYSZTYKA Gdybyś mogła wybrać ZESTAW POMOCY – to co by to było? Masz trzy pudełka do wyboru i co by w takim pudełku powinno być?
Ewelina Trzy pudełka? Do jednego włożyłabym na pewno coś co zawsze działa- rozmowę z drugim człowiekiem. Samo wygadanie pomaga, ale kiedy rozmawiasz pojawiają się nowe pomysły, rozwiązania problemów, łapiemy dystans. Kontakt z ludźmi jest ogromnie ważny, zbudowane relacje pomagają przeżyć najgorsze sytuacje.
Do drugiego włożyłabym Optymizm, Uśmiech i taką umiejętność, jak wyszukiwanie pozytywnych rzeczy we wszystkim. To ogromnie ułatwia życie. Wiara, że się uda i uśmiech otwiera bardzo wiele drzwi 😊
Do trzeciego włożyłabym analizę. Czasem po prostu narzekamy i nie robimy nic. Analiza naszego życia, organizacji, co robimy źle, a co dobrze. Wyciąganie wniosków!  To praca na co dzień. Przecież nic się samo nie zmieni. Każdego dnia trzeba zrobić krok do przodu, żeby zaistniała zmiana. Trzeba działać po mimo strachu i obaw.

  FLORYSZTUKA  Wiesz, że organizujemy warsztaty Droga do Siebie, co chciałabyś na takich warsztatach przeżyć? Czego może oczekiwać Twoim zdaniem taka uczestniczka jak Ty czy twoja przyjaciółka ?

Ewelina Chciałabym usłyszeć prawdziwą historię, która wzmocni mnie w przekonaniu, że dam radę. Podniesienie poczucia własnej wartości i swego rodzaju drogowskaz- jak i gdzie iść.

FLORYSZTUKA  Ostatnie pytanie. Czy jest takie miejsce, takie działanie, w którym czujesz się u Siebie? Jak w domu, czujesz się na właściwym miejscu i wiesz, że bycie właśnie TU da Ci radość, spełnienie i bezpieczeństwo?

Ewelina Tak 😊 Stworzyłam dla siebie to miejsce – to moja rodzina, przyjaciele i mój gabinet! Wspaniałe relacje z klientkami i ich sukcesy w dochodzeniu do zdrowia. To mnie napędza i daje poczucie, że jestem we właściwym miejscu.  Spotkałam na swojej drodze właściwych ludzi, którzy mnie wspierają i utwierdzają w przekonaniu, że to jest ta Droga!



Bardzo Ci dziękuję za tą inspirującą rozmowę. Jesteś moją inspiracją! Trzymam kciuki za twój gabinet od samego początku i uwielbiam nasze rozmowy 😊

A Was zapraszam na warsztaty Droga do Siebie, podczas których posłuchacie inspirujących historii Magdy Palmowskiej oraz Moniki Kudryk, a także mojej. Poćwiczymy także sposoby na Odwagę, Spokój i opanowanie trudnych sytuacji, podniesienie własnej wartości miłości do siebie. To wszystko przy dobrej kawie i kobiecym gronie. Każda uczestniczka, będzie pracowała w bezpiecznej dla niej przestrzeni, a Moc Kobieca będzie z nami:)
Tutaj do końca stycznia kupisz bilety DROGA DO SIEBIE














Komentarze

Popularne posty