PREMIERA 20 WRZEŚNIA!! OSOBISTA WOJNA!

Są takie chwile w życiu, które chcemy zatrzymać.  Które dzieją się kiedy nie jesteśmy na nie przygotowani. Tak było z moją książką.
Niby wiedziałam, że już jest w druku, była podana data. Miałam wszystko zaplanowane i oczekiwanie było opanowane. Takie przewidywalne.

Pewnego dnia dwa tygodnie przed przewidzianym terminem książka wjechała z kurierem na mój podjazd i dała tyle emocji, że hej. Tak były łzy, trzęsące się ręce. Łamał mi się głos. Pojawił się też strach i wiele innych fantastycznych, różnorodnych emocji.




Zapraszam Was na  podcast o książce. Wskakuj tutaj : O KSIĄŻCE


Przedsprzedaż kończy się 20 września, a wraz z nią dobra cena!
 Zapraszam do sklepu!



Buziaki Basia:)

Komentarze

  1. Przeczytalam ksiazke i powiem, ze czytalo sie ja na pelnym wdechu! Czasami az ciarki mnie przechodzily....mialam nawet momenty zatrzymania sie i powtorzenia twoich slow glosno, aby mogly one do mnie tez dotrzec! Byla mega inspirujaca! Bardzo cie podziwiam, bardzo cie szanuje za to kim jestes i co przezylas... az mi sie serce cieszylo jak czytalam o twoich zmianach, osiagnieciach, warsztatatach i tym jak pomagalas innym. Wielkie serce masz! Dziekuje za twoja historie i ze sie nia podzielilas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te piękne słowa:) dziękuję :) ściskam mocno :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty