Osobista Wojna - przedsprzedaż


Kiedy świat się wali masz właściwie dwa wyjścia.
Możesz poddać się i zginąć w gruzach.
Możesz próbować ocalić siebie i ten świat.

Nie wiem, jak to się stało, że kiedy mój świat się walił, ja chciałam żyć.
Nie wiem, jak to się stało, że im większe były zniszczenia tym bardziej chciałam odbudować to co zostało.

Mimo, iż to co było już nigdy nie wróci. Nic nigdy nie będzie takie samo, ja jestem szczęśliwa.
Nie mam wehikułu czasu. Nic już nie wróci, nic nie będzie jak dawniej.
Czy to oznacza, że będzie gorzej?
Tak, jeśli na to sobie pozwolimy. Jeśli będziesz mieć zgodę w sobie na destrukcje. Destrukcja nastąpi.

Ja się na to nie zgadzam, chcę by codziennie było lepiej.
Chcę spokoju.
Miłości.
Wierności.
Szczerości.

Tak dużo chcę.
Tak po sześciu latach walki z historią, z przeszłością, z bólem i miłością...stoję na podium.
Marzyłam o książce.
Marzyłam o tym, żeby ją napisać.
To było fantastycznych parę miesięcy.
To był magiczny czas.

Zaraz potem zaczęło się coś jeszcze piękniejszego.
Praca nad wydaniem książki.
Udało mi się wszystko poskładać w całość.
Teraz czekam na kuriera, który zapuka do mych drzwi.
Czekam, aż książka pojawi się na mojej półce.

Jeśli chcesz, aby pojawiła się u Ciebie zapraszam do sklepu:
https://www.barbaragrzymkowska-blok.pl/sklep/

Do 20 września 2019 roku książka ma dobrą cenę.

Zapraszam :)

Komentarze

Popularne posty