Podcast Pamiętnik Pisarki

         

Zamknięte w słowach

    Od początku roku niemal cały czas piszę nową, trzecią już powieść. Zamknięta w sypialni, przyklejona do biurka i klawiatury niemal nie odbieram telefonów, a jak już to mruczę do słuchawki...
Jednak potrzeba mówienia jest ogromna! Jak to u gaduły!  Dlatego pewnie przyszedł pomysł na nagranie kilku słów o mojej nowej powieści. O tym co się dzieje, kiedy zaczynam pisać i jak się do tego zabieram.
Zapraszam Cię dziś na pierwszy odcinek mojego podcastu Pamiętnik Pisarki.


        Jeśli jesteś moją czytelniczką to mam nadzieję sprawi Ci ta forma samą przyjemność. Jeśli nie czytałaś moich powieści to nic straconego- jeszcze można je kupić na mojej stronie. Spodobało Ci się jak opowiadam o pisaniu? To jestem pewna, że to co już napisałam bardzo Ci się spodoba. Książek szukaj na mojej stronie internetowej https://www.barbaragrzymkowska-blok.pl/sklep/
Komentarze i udostępnienia mojego nowego projektu są bardzo mile widziane:) będę się dla Ciebie jeszcze bardziej starać :)

Miłego słuchania!
Basia



Komentarze

Popularne posty