Witam Was,
dziś z notką na temat warsztatów, które przeprowadziłam w sobotę. 
Pewność siebie. Najlepsze ubranie dla kobiety. Nie musisz mieć najdroższej sukienki, czerwonej pomadki czy zrobionych paznokci. Nikt z tym cudownym uczuciem się nie rodzi. Nikt nam też tego nie podaruje. Rozwód, rozstanie, utrata bliskiej osoby, czy pracy - to czas kiedy nasze poczucie wartości spada, często do zera. Jeśli, gdzieś je zgubiłaś, możesz je odnaleźć. Jeśli ktoś Ci je zabrał to uwaga są narzędzia, dzięki którym można je odzyskać!! Najważniejsze trzeba chcieć i przestać tworzyć kolejne wymówki!! O tym wczoraj rozmawiałam z cudownymi kobietami. Każda z nich to Piękna Historia, często bolesna. Kobieta smutna, zniszczona, stłamszona, bezradna. Kobieta, która działa w schemacie myślenia. Kobieta z przekonaniami po babci i mamie. Kobieta tęskniąca za lepszym życiem, wolnością i uśmiechem. Jak rozdawać karty i być Królową Własnego Życia? Slogany? Ile z nas to umie? Ile musimy znieść, przeżyć, dźwignąć, aby powiedzieć basta? Stop!! Teraz ja!! Czy wiesz już jak chcesz żyć?
Piękne było to spotkanie, popłynęłyśmy 😜 było wesoło, smutno, mocno, energetycznie, było tak po prostu po babsku 😘
Dziękuję Łucji za zaproszenie do gabinetu Harmonia gabinet logopedyczno-terapeutyczny w Bierutowie. Dziękuję wszystkim cudownym Paniom, które przybyły i aktywnie brały udział ♥️bez Was nic by się nie zadziało 😊


Dojrzałam do pracy z Kobietami, czekam teraz na sesje indywidualne. Napisz do mnie jeśli potrzebujesz trenera mentalnego.
Miłego dnia!!

Komentarze

Popularne posty