Szybka sesja świąteczna

6.30 pierwszy budzik...co jest? co się dzieje?...aha to już...nie jestem w stanie otworzyć oczu...
6.45 drugi budzik, dobra już wiem, że noc się skończyła i nic na to nie poradzę, pora wstać...wszystko mnie boli, nie wyspałam się...blee..
7.00 trzeci budzik ostateczny, budzę dzieci, nie jedno dziecko, bo starszy już wstał, Natka jest nieprzytomna...a chodzą spać najpóźniej o 21...
zaczyna się, buziak, łaskotanie, wesołe jest życie staruszka haha...mamo przestań to śpiewać!!!!!kiedy nie mogę, mój ojciec zawsze budził mnie w ten sposób i doprowadzał do szału...robię to samo, nawykowo, śmieszy mnie to i dodaje energii...
szybko, szybko, szybko, dzieci powoli się ubierają, szybko chrupki na mleku, szybko kanapki,picie, strój na wf...wszystko spakowane, dzieci myjcie się!!!czesanie, tego nie lubimy z Natalią najbardziej, bo zawsze ją boli, a im bardziej się staram tym bardziej boli...dzisiaj jeszcze wiązanie krawatów, białe koszulki, bo apel porządkowy, najgrzeczniejsi dostają dyplomy...szybko, zęby umyć i oczy...ubierajcie się!!!czapki, bluzy, szaliki, kurtki, buty, w biegu jeszcze rękawiczki...Natalia plecak, Kacper ma za krótki pasek do spodni...boli gardło-tabletka... 7.30- szybko, wyjazd!!! jestem jak poganiacz, kontroler jakości, dozorca, sprawdzam czy mają drugie śniadanie, poganiam, pośpieszam, czasami muszę się wydrzeć...7.35 jedziemy...7.45 do zobaczenia po szkole, uff...znowu się udało, odjeżdżam, a oni dźwigają swoją przyszłość na plecach...codziennie mam wyrzuty, codziennie czuję, że za szybko, budzić ich wcześniej? próbowałam czas wyszykowania ten sam...i na to moja kochana szwagierka oświeca mnie dziś,po nocy w naszym domu i poranku-Ja ich podziwiam!!! oni mają niesamowity czas, ja stara baba nigdy nie mogę się tak szybko zebrać...:) wyrzuty mam, ale też bunt, że musimy na tą 8 zdążyć, że przecież poświęcamy całe popołudnia na zadania domowe,  że przez to czasu na zabawę i przyjemności nie ma, że ta szkoła to nas rozdziela i w ogóle jakby miło nie pracować i nie chodzić do szkoły, ale te czasy już nie wrócą:) i dobrze, bo zaraz znajduję plusy!! czuję się świetnie, bo się realizuję, dzisiaj Natalia odbiera swoją pierwszą nagrodę z rąk Dyrektora i na apelu będzie przed całą szkołą, zajęła 3 miejsce w konkursie plastycznym na najładniejszą ozdobę świąteczną!!ze wszystkich klas 1-3 ( w tym 8 klas pierwszych!!) , że Kacper już sam rano wstaje z własnym budzikiem, że jeszcze bardziej czekamy na święta i wspólne chwile!!
Mamy na co czekać, bo wyjeżdżamy do pensjonatu do Szklarskiej Poręby na święta!!! Pierwszy raz od 13 lat nie będę stała przy garach, spełniam swoje marzenia o świętach w górach, czuję się bardzo szczęśliwa i odczuwam ogromną wdzięczność za to, że mogę sobie na to pozwolić:)
W prezencie dla rodziny zrobiliśmy sobie sesje świąteczną!! Będą mieli nas przy sobie na fotografiach, a my zajmiemy się z Tomaszem rekonstrukcją naszej rodziny!! My, dzieci i 4 dni wolnego:)












Tak to był mój pomysł:) wszyscy patrzyli na mnie jak na wariatkę, ale powiem Wam, że ta godzina, w której byliśmy tylko my, była wspaniała:) Znowu czuję, że żyję:)
a teraz szybko, szybko do pracy:)
Buziaki i Miłego dnia!!!!
Basia

Komentarze

  1. moim zdaniem to genialny pomysł!!!1 i należy sie szczęście całej waszej czwórce. to jest teraz wasz czas. piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak myślę:) nasz czas:) zbyt dużo przeszliśmy by teraz odmawiać sobie siebie:) buziaki i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardo się wzruszyłam widząc tę sesję ... a świąt zazdroszczę, marzę o takich u mnie jak zwykle zgrzyt bo mój teściowa jak zwykle chce mieć synka u siebie...wymiękam z tymi świętami....ale Tobie pozytywnie zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna sesja!
    duże te dzieci, ładne i poważne. Na tym zdjęciu siostry z bratem. A na innych radość i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu pomysł fantastyczny .Dla waszej czwórki życzę szczęscia i miłości.Czyli Wesołych Świąt Basia pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu dzieci aż za poważne niestety nie tylko podczas sesji,ale i w życiu na codzień...okradzione z dzieciństwa...dziekuję za wsparcie, życznia i dobre słowo:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna sesja- bardzo udane zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne fotki! Portret dziecięcy na najwyższym poziomie i rewelacyjny efekt :D Bardzo zazdroszczę takich zdolności, ja niestety nie mam takich pomysłów ani nie umiem robić zdjęć. Może powinnam pomyśleć o jakimś fotografie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty