miłość







miłość........

Komentarze

  1. nie wiem kto je projektował, ale wyglądają bardzo pięknie i oczywiście doceniam kunszt wykonania po roku walczenia z roślinkami:) pozdrawiam swerdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kompozycje są piękne:) Szczególnie podoba mi się ta zielona kula. Jestem ciekawa z czego jest zrobiona?

    OdpowiedzUsuń
  3. płatkowa róża z perłą - mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21 maja, 2013

    Basiu masz ogromny talent!!!!
    Pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu podziwiam Twoją umiejętność robienia tak pięknych bukietów - Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty