Moje Wrzosy...

Jednym z miejsc, które wpłynęły znacząco na moją osobowość są Wrzosy. Mała, cudowna wieś położona przy  Rezerwacie Uroczysko Wrzosy. Moi rodzice zakupili tam 32 lata temu działeczkę, gdzie były ruiny starych zabudowań, na których odbudowali domek. Wiem, że obie moje siostry czytają mojego bloga, obie mogłyby opowiedzieć pełno historii związanych z tym miejscem. Jest to miejsce magiczne:)  Dla mnie jedno z tych miejsc, gdzie spotykam ducha mojej mamy,wiem że właśnie tam czuła się najlepiej. 









konwalie, leśne pachną najpiękniej

żaba ma idealny kamuflaż, baliśmy się całować:)
zebraliśmy torbę szyszek, które rozsypiemy w ogrodzie


sąsiad i przyjaciel mojego taty zawsze wieszał pełno domków dla ptaków

to właśnie restauracja zwierząt z bajki o Fryderyku



kocham od zawsze patyki i korzenie

skarb znaleziony przez Natalie



tu pod tymi drzewami leżałam i marzyłam jako nastolatka


zmierzam właśnie do kolejnego zakrętu życiowego...


czekamy na pierwsze grzybki


i najpiękniejsze zdanie z ust moich dzieci
"mamusiu możemy częściej tu przyjeżdżać?"
będziemy...
miłego wieczoru
Basia

Komentarze

  1. Dobrze, jak jest takie miejsce, do którego się wraca z sentymentem, ze wspomnieniami. Urokliwie tam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty