Majowe celebrowanie


Witaj w maju :)
Już wiele razy mówiłam, że od kiedy zaczęłam żyć w zgodzie z rytmem natury żyje mi się lepiej. Co to znaczy? Każdy miesiąc w moim roku jest szczególny. W każdym staram się celebrować zupełnie inny moment. Uwielbiam wiosnę od zawsze, a w szczególności Maj. To wyjątkowy miesiąc. Pod wieloma względami.
Stworzyłam sobie plan na Maj, czyli bez czego maj nie istnieje ❤️


🥀 zdobyć bukiet bzu
🥀🥀 zdobyć bukiet konwalii
🥀🥀🥀jeść szparagi - zupa, z szynką,pod beszamelem 
🥀🥀🥀🥀codziennie chodzić na spacer
🥀🥀🥀🥀🥀huśtać się na huśtawce
🥀🥀🥀🥀🥀🥀pojeździć z córką na rolkach i na rowerze
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀obrobić zaległe zdjęcia i zrobić nowe
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀zrobić zdrowego grilla
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀spotykać się ze znajomymi i rodziną
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀 w tym miesiącu spotykam się z filmami Woodego Allena, którego kocham- " Mój mózg to mój ulubiony organ."


Kwiaty, jedzenie czy filmy to dla mnie symbole wiosny. Bez i konwalie przypominają mi miłe chwile oraz bliskie osoby. Jedzenie i huśtawka idealny stan ducha. Zapraszam Cię do celebrowania chwil i wspomnień. Wybieraj to co dobre i to co sprawia, że czujesz się szczęśliwa i w odpowiednim miejscu.

Dziś 9 maj, a ja już mam:
1. Bukiet bzu, kocham ten zapach!!


2.zupa szparagowa i szparagi jem codziennie :)



 3. właśnie wczoraj dostałam od męża moje ukochane konwalie :)



4. aktywnie spędzam czas z dziećmi, uczę starszą córkę medytacji !!




 5. były i rolki i hulajnoga!



Zdrowo się odżywiam i jestem na detoksie cukrowym:) fiu fiu nie wiem jak moi domownicy to wytrzymają :)
Twoje zdrowie!!



Rutyna. Czasem mnie wkurza. Czasem męczy. Każdy dzień podobny do drugiego. Z małymi dziećmi oraz wieloma innymi ograniczeniami może być ciężko zachować uśmiech na twarzy. Nauczyłam się jednak łamać rutynę. Właśnie dlatego powstają takie plany, jak ten na maj. Przełamują moją rutynę. Moją spokojną, rodzinną codzienność. Są moim mostem i tworzą właśnie moje spokojne, piękne życie. Jednak tylko ten, który stracił swą codzienność, swą rutynę, poczucie bezpieczeństwa, jest ją w stanie docenić. Ten kto w swoim życiu zawisł nad przepaścią i nikt nie trzymał go za rękę i nogę. Ten kto mozolnie wdrapywał się do góry na nowy szczyt, bo stary przestał istnieć. Ten cieszy się codziennością.


Zapraszam Cię do wysłuchania najnowszego podkastu: MAJOWY PODKAST


Pięknego dnia :)

Komentarze

Popularne posty