Krok do spełnienia marzeń-wiedza.



Dobry wieczór? Puk puk, jest tam kto? Czy też jesteś taka zmęczona tym tygodniem? Ja dobrnęłam resztkami sił i zalegam w fotelu. Zimowe wieczory, zwłaszcza taki jak dzisiejszy oprószony śniegiem dają do myślenia. Od kiedy publicznie przyznałam się do pisania książki, w moim życiu pojawiły i ciągle pojawiają się cudowne osoby. Piszę na moim blogu od 2011 roku i zawsze wchodziłam w relacje z czytelnikami. Wiele razy też przenosiły się one do realnego świata. Kilka z tych najbliższych osób, wspierało mnie dobrym słowem, modlitwą czy listem w najgorszym momencie mojego życia. Do dziś jesteśmy blisko i wiemy co się u nas dzieje. Zeszłoroczna jesień zaowocowała kolejnymi znajomościami, ale też powrotem do znajomości sprzed lat. Kiedy siadam do pisania dla Was posta mam w głowie oczy, każdej z którą udało mi się spotkać na żywo, głos każdej, z którą rozmawiałam przez telefon itd. Mam Świat pełen kobiet i kobiecej energii. Internet jest pełen mentorów, autorytetów i każdy wie co dla nas jest dobre. Ja zawsze mówię Wam o mojej historii i moim przykładzie, o tym co mi daje siłę i wiarę w lepsze jutro, bo bez tego nie jestem w stanie żyć. Dzielę się z Wami tym co mam i czego doświadczyłam. Dostaję w zamian wsparcie i dobre słowa!! Jesteście tu ze mną i za to bardzo, bardzo Wam dziękuję. Za każdą wiadomość, dziękuję!! Za każde serce, dziękuję!! Za każde udostępnienie, dziękuję!! Za każdy komentarz, dziękuję!! Piękne jest też to, że mogę się dzięki Wam uczyć, poznawać ludzi  i zdobywać doświadczenie. Wiem, że jest tu parę osób, które marzy o własnej książce. Ja jeszcze swoją piszę, bo plan planem, ale nagle rozrosła mi się treść, przybyło bohaterów i każdy chce mieć szansę Wam coś powiedzieć. Cały czas też się uczę pisać, dlatego czytam i zmieniam to co już napisałam, aby było lepiej. Dostałam też poradnik Jak wydać i skutecznie wypromować książkę” autorstwa Krzysi Bezubik z http://piszebochce.pl/ i będę go dla Was recenzować. Premiera poradnika w wersji papierowej już wkrótce, a ja nie mogę się doczekać, kiedy na spokojnie będę mogła rozdział po rozdziale, przeczytać tak ważne dla pisarza narzędzie. Pamiętajcie, że marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia!! I jeśli ktoś z Was chce napisać i wydać książkę, bez względu czy beletrystykę, czy poradnik branżowy to dobrze trzeba się do tego przygotować. Mój syn codziennie doznaje szoku, bo codziennie na pytanie „mamo co robisz?” odpowiadam, uczę się. Dokładnie tak, bo zapisałam się do grup pisarskich, w których uczę się pisać dobre teksty. Mam nadzieję, jeszcze lepsze niż do tej pory. Wieczorową porą namawiam Was, abyście w tym roku otworzyły się na ludzi. Jeśli macie jakieś pasje i hobby poszukajcie grup wsparcia, osób które będą Was motywować, pchać do rozwoju, poczucia spełnienia i samorealizacji. Kiedy ruszycie poczujecie siłę, Wasza wiara w siebie urośnie i Wy będziecie świecić swoim blaskiem!! 




Komentarze

Popularne posty