Podsumowanie roku 2018 :)



Dzień dobry! Witaj w ostatnim dniu ROKU 2018 !! To był dla mnie bardzo dobry rok. Nie był zaplanowany, a jednak cudowny. W podsumowaniu zrobiłam dla siebie i moich bliskich wiele fantastycznych rzeczy, pochwalę się niektórymi:
-jak co roku Nowy Rok zaczęłam od biegania, porządkowania myśli i ciszy, kiedy inni spali ja biegałam po raz 4 raniutko witając Nowy Rok,
- robiłam sesje zdjęciowe kilku pięknym kobietkom, co dawało mi ogromną satysfakcje!
-wróciłam do kosmetyków Mary Kay, co pozwoliło mi poznać wiele cudownych osób,
-zorganizowałam duże spotkanie kosmetyczne, w trzech kwartałach tego roku,
-uczestniczyłam w 4 fantastycznych szkoleniach,
-spędziłam niesamowite chwile podczas ferii zimowych w górach i spełniłam marzenie zamieszkania w drewnianej chatce wśród górskich szczytów w Beskidzie Małym podczas wakacji, to były najlepsze chwile w tym mijającym roku,
-przeczytałam 26 książek
-ukończyłam kurs Book Master Projekt, kurs który uczy pisać i samodzielnie wydawać książki,
-zrobiłam plan książki i napisałam ją!! Publicznie się przyznałam do pisania książki!!
-dołączyłam do zespołu Souvre Wrocław, znowu poznałam dzięki temu cudowne osoby!!
-zwiedzałam Polskę z całą moją czwórką i cudownym mężem, często wzbudzając podziw haha
-przez cztery miesiące codziennie stawałam na macie i ćwiczyłam jogę, oddechy jogiczne i medytacje,
- nauczyłam się nie jeść chleba, ograniczyłam ziemniaki i makarony,
-zatrzymałam toksyczne relacje i żal w moim sercu,
-postanowiłam zaprosić na moją stronę tu na Fb oraz na Instagram i bloga więcej osób, znowu poznałam fantastyczne Kobiety!! 
-stworzyłam swoje autorskie warsztaty, podczas których pracuję z kobietami nad podniesieniem wiary w siebie,
-opanowałam robienie projektów Canvie, dzięki temu trafiły do Was niektóre piękne zdania z mojej książki,
-trafiłam do dwóch pisarskich grup, tam poznałam znowu cudowne Kobiety, które dają moc, wsparcie i uczą pisać,
-ukończyłam kurs Embrace Facebook Ads, gdzie uczyłam się marketingu online,
-od września co tydzień planuje z rodziną posiłki, zakupy, robimy rozpiski naszych zajęć dodatkowych, planujemy cały tydzień, 
-regularnie brałam udział w webinarach Pani Swojego Czasu, ucząc się prowadzić biznes online, w ten sposób przygotowując się do samodzielnego sprzedawania i reklamowania mojej książki,
-brałam też regularnie udział w wyzwaniach fotograficznych, a na moich stronach i blogu znajdują się tylko moje zdjęcia,
-z sukcesem przeprowadziłam Projekt Wianek 2018, miało powstać 10 sztuk, powstało prawie 20, ostatni wianek czeka, aż zagoją się moje palce,
-napisałam opowiadanie „Spoglądając w Niebo” i puściłam je w świat, poddając się Waszej ocenie,
-przeprowadziłam miesięczne wyzwanie Budzimy się Jesiennie
-przeprowadziłam Grudniowe Zadania Adwentowe, gdzie przez cały Adwent publikowałam dla Was swoje myśli i pomysły,
-w tak zwanym międzyczasie byłam matką czwórki tzn. dwójki nastolatków i rocznych bliźniaków, żoną, siostrą i przyjaciółką, byłam najlepiej jak umiałam i na ile starczyło mi sił,
Daleka droga za mną, bo żeby tu być i cieszyć się życiem, rodziną, kochać siebie i dawać innym wsparcie musiałam wstać z kolan, opuścić depresję, polubić nowe życie, nową wersję siebie. Puścić stare, otworzyć się na nowe. Jestem zmęczona, niewyspana, ale mam w sobie luz, zazdroszczę przyjaciółce wyjazdu w góry, ale wiem że każdy dzień zbliża mnie do wolności i wiem że jeszcze razem będziemy biegać po górach. Daleka droga przede mną, bo znam już swój cel na następne 15 lat. To jest najlepsza wiadomość dla mojego umysłu i duszy. Dlatego idę, z uśmiechem i wiem, że wszystko się ułoży. W końcu spełniona...
Czy mam plany na 2019 rok?
Oczywiście, że mam. Jednak doskonale wiem, że z dziećmi moje plany mogą prysnąć, jak bańka
mydlana. Wiem, że życie je zapewne zweryfikuje.
W najbardziej konkretnym planie jest skończenie książki, zrobienie jej korekty własnej, wysłanie do korektorki, znalezienie grafika, zbudowanie strony i sklepu, wydanie książki i jej sprzedaż. Pisanie kolejnej. Do tego bycie z Wami tu i na blogu. Dbanie o siebie i rodzinę.
Jeśli masz problem z planowaniem i marzeniami, zrób tak jak ja w 2018 roku. Spraw by, każdy miesiąc był wyjątkowy i działy się w nim piękne rzeczy. Planuj przyjemności i realizuj marzenia. Podejmuj decyzje pamiętając o konsekwencjach, decyduj zawsze bez emocji, biorąc pod uwagę wszystkie argumenty za i przeciw. Skorzystaj z zasady 10,10,10 i wyobraź sobie siebie za 10 dni , 10 miesięcy i 10 lat. Działaj tak, abyś nie czuła żalu, że to zrobiłaś albo tego nie zrobiłaś, próbuj, poznawaj. Jednak najważniejsze jest, nie patrzeć na innych, nie porównywać się, działać na własnym poziomie i swoją korzyść. Dbaj o ludzi, dbaj o siebie, walcz o siebie i swoje dobre, piękne życie. Szczęścia i miłości Ci życzę w 2019 roku Basia!!
ps. jeszcze jedno- nauczyłam się siebie chwalić, nagradzać i czuć wdzięczność za to co już mam:)

 :)

Komentarze

Popularne posty