Świąteczne inspiracje:)



Nasza druga wycieczka z maluchami odbyła się na święto Piernika w  łomnicy, do domu przywieźliśmy parę na prezenty. Tutaj pokazuję dla Was parę inspiracji:)




















Polecam Wam też super książki na ten świąteczny czas:





Pierniki, gwiazdki, miłość, poszukiwanie własnej drogi, nowe życie...wszystko dobre do kawy i piernika:)



 W tym roku mocno wahałam się czy podjąć wyzwanie i czy przyjmować zamówienia na wianki. Jednak wygrała pokusa przeżywania świąt już od listopada:) była większa. Kiedy dzieci kładły się spać, dom zalewała cisza, mój salon przeradzał się w pracownie. W tle leciały kolędy, a my z mężem sobie rozmawialiśmy, ja wyklejałam, a on mi towarzyszył. Projekt Wianek 2017 zakończył się liczbą 18 sztuk. Mało było nowych projektów, powstało dużo wianków na podstawie zeszłorocznych zdjęć. W tym tygodniu powstaną jeszcze dwa i już koniec:) do wiosny. W tym roku planuje też wianki Wielkanocne o ile dzieci dadzą mi coś zrobić:)

a to tegoroczne zdjęcia wianków:)





















 W tym roku też bardzo dużą frajdę sprawiło mi robienie zdjęć wianków, ponieważ zapisałam się na kurs fotografii. Jestem nim trochę rozczarowana, ale to zmobilizowało mnie do rozruszania szarych komórek. Dzieci przez karmienie i niewyspanie w pewnym momencie miały mamę, która mówiła tylko o tym jakby poszła już spać:)
Przede mną nowy Projekt, a mianowicie Pierwsze Święta naszej Szóstki:) Będzie się działo:)

Buziaki
Basia

ps. zapraszam na instagram #florysztuka oraz na Fb https://www.facebook.com/Florysztuka-1460421614247884/


Komentarze

Popularne posty