Skin Coach, nasza skóra, nasze wartości, czyli kochać to też uczyć.

Mamo, będziesz ich wychowywać tak samo jak nas?
Kiedy z ust trzynastolatka padają takie pytania, zastanawiasz się nad sobą...Matko i córko to ja już prawie wychowałam człowieka, on sam myśli i do tego łączy fakty, ocenia i kocha. Ja go tego wszystkiego nauczyłam? nie-ja i świat, i ludzie...
Patrzę na ich czułość, a to dopiero początek:) dzieci dopiero nas rozpoznają, dzisiaj mija osiem tygodni, powoli reagują na nasze twarze, głosy...pies dopiero teraz raczył je zauważyć:) kot siada przy kołyskach i nasłuchuje. Czysta kartka. Już dwie czyste kartki zapełniłam, myślę tak do połowy. Nauczyłam je kochać. Nauczyłam je, że rodzina jest najważniejsza. Nauczyłam szacunku do innych. Nauczyłam czytać i pisać. Nauczyłam jeść krewetki:) myć zęby i patrzeć na Świat. Nauczyłam bawić się i śmiać, zasiadać do stołu całą rodziną. Przytulać się na dobranoc. Mamo,to jak będziesz ich wychowywać? Tak samo synku, może ciut lepiej, bo teraz już wiem, że dobrze to robię:)
Wiesz mamo, ja nie wyobrażam sobie siebie gdzieś indziej. Nie umiałbym mieszkać daleko od Was. Mamusiu ja się,nigdy nie wyprowadzę. Piękne zapewnienia córeczko :) dobrze mi z nimi:) bo kto da mi tyle radości? Kto ze mną pogada, kto mi pomasuje plecy, kto zrobi herbatę? kto wkurzy regularnie dla zdrowia psychicznego? Nie synku, nie córeczko-Ty jesteś dla Świata, przyjdzie pora na Ciebie i wtedy się wyprowadzisz. Wtedy zdobędziesz swój szczyt i swoją drogą pójdziesz w imię miłości:)
Przekazałam im wzorce emocji, nauczyłam co jest dobre, a co złe. Jednak nauczyłam też dbać o siebie. Moje dzieci cenią sobie sen, wcześnie chodzą spać, nauczone są jeść śniadania i owoce, warzywa jedzą choć nie wszystkie chętnie. Nie znają smaku coli, fast food zjadają razem z nami tylko, gdy jest taka potrzeba.  Syn jak ognia unika oleju palmowego, po lekcji, na której dowiedział się jak cierpią zwierzęta przy jego powstawaniu. Doceniam to wszystko bardziej po lekturze książki, którą pragnę Wam polecić.
Skin Coach autorstwa Bożeny Społowicz. Książka dla kobiet i mężczyzn, dla młodzieży i dla matek. Od kiedy zaprzyjaźniłam się z firmą Mary Kay, a miałam wtedy ogromne problemy skórne, szukałam recepty na zdrową cerę.  Od mojej dyrektor w MK usłyszałam, że najważniejsze jest to co jem i piję, a kosmetyki tylko pomagają utrzymać idealny stan skóry. W książce znajdziecie ćwiczenia coachingowe, dzięki którym dowiecie się jak wygląda Wasz stosunek do waszej skóry i ciała. Jakie błędy popełniacie w odżywianiu i funkcjonowaniu. Dowiecie się po co są filtry UV jak oczyszczać skórę, jak się malować, a nawet jak zrobić naturalne kosmetyki.
Od kiedy jestem konsultantką MK moja kosmetyczka jest bardzo uboga. Jem mniej, ale lepiej:) ograniczyłam cukier, piję wodę, warzywne koktajle oraz ciepłe zupy. Moja skóra jest w dobrym stanie, a ja jestem zadowolona, energiczna. Sięgnijcie po tę książkę, a zmienicie swoje życie:) Matki będą piękniejsze, dzieci dostaną odpowiednie wzorce, nastolatki będą mogły zawalczyć o siebie, a mężczyźni? ha myślę, że i oni zasługują na piękną skórę, w końcu to my mamy z nią najczęstszy kontakt :)



Buziaki Wam przesyłam:)


Komentarze

  1. Gratuluje takich madrych dzieci ,zeby tylko to co wynosa z domu i pojda w swiat ktos tego nie zmienial ,bo tak jest ze zakladaja swoje rodziny i wiele sie zmienia.Pisze to bo zawsze myslalam ze tak wychowam corki i tak zawsze bedzie ,ale kiedy maja swoje rodziny to juz tak nie jest .Zycze samych radosnych chwil w te jesienne wieczory z Rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Małgosiu, zgadza się z Panią. Świat zmienia wychowanie dzieci, ale tylko wtedy gdy wychowujemy je dla siebie, a nie dla świata. Żony tak jak i mężowie zmieniają, zmienia szkoła, a potem praca. Jeśli dziecko nie mogło myśleć samodzielnie jako dziecko w dorosłym życiu będzie myśleć jak jego partner. Moje dzieci są dobre i kochane i wolne i samodzielne. Pewnie jeszcze kilka razy się zmienią. Dziś są właśnie takie jak piszę :) pozdrawiam bardzo serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty