Wiem, że dla wielu osób święta to bardzo trudny czas jednak pamiętajcie, że to od nas zależy jak będziemy obchodzić te święta i jak będziemy się czuć. To nasze nastawienie nadaje kierunek naszym myślom i odczuciom. Dla mnie to zawsze był bardzo trudny i smutny czas. Jednak wszystko poukładałam  sobie w głowie i kiedy smutne sprawy mają właściwe miejsce w sercu jest o wiele lepiej i o wiele więcej miejsca na radość. Czas na porządki, poukładajcie  się sami ze sobą, zróbcie porządek w głowie :) ja się od wczoraj bardzo wzruszam i co chwilę płaczę, by zaraz śmiać się i to też jest ok. Jestem spięty, bo mam mnóstwo pracy i to tez jest ok, bo biodra mi się kołyszą z Panem Buble...życzę Wam poczucia spokoju, poukładania myśli i uczuć, życzę Wam, abyście chcieli być szczęśliwi, a ńie tylko o tym marzyli i mówili...Wesołych Świąt:)

Komentarze

Popularne posty