Kotka Tusia odkrywa magiczny ogród:), czyli część trzecia już jest:)))

Witam wszystkich:)
Już mija tydzień od premiery mojej ostatniej bajki o Kotce Tusi. Chwalę się nią dopiero dziś, bo uwierzcie mi nie mam czasu nawet na to by spokojnie usiąść. Dzieje się dużo:) dzieci- wrzesień i wejście w trybiki szkolne, coś okropnego. Już dawno stwierdziłam, że nasza edukacja nie jest prorodzinna. Za dużo zadań, za dużo pilnowania, przypominania, mimo że moje dzieci i tak są bardzo samodzielne. Dlatego kiedy o 21 wieczorem ostatnia koszulka na wf jest wyprasowana, a dzieci w łóżkach mogę chwilę poświęcić sobie. Moje nowe życie jest piękne, aczkolwiek bardzo wymagające:) praca- ciągle coś się dzieje, ale teraz jest dużo spokojniej, a i ja jestem już o wiele spokojniejsza w moim biurze. Dom, kończymy ostatni balkon, ogród po lecie jeszcze nieogarnięty, wrzosy czekają na wsadzenie do ziemi. Przyjaciele, nie mogę nikogo zaniedbać, uwielbiam wszystkie moje przyjaciółki:)Każda jest inna, ale w każdej odnajduję coś z siebie. Moja nowa miłość, jest już oswojona, budowanie nowego związku po takich przejściach jakie mi życie zafundowało, jest bardzo trudne, ale zarazem bardzo wciągające:) dlatego np. nie śpię o 3.30 z niedzieli na poniedziałek tylko oglądam księżyc jak mieni się na czerwono. Inna jakość związku...
Dzieje się, a tu jeszcze kolejny ebook . Biorę bardzo czynny udział w jego wydaniu, od napisania bajki, korektę, akceptacje ilustracji, reklamę, spotkania z dziećmi, czas poświęcony na te działania to wspaniale wykorzystany czas:)Sama przyjemność. 
Najnowsza bajka jest dla mnie bardzo ważna i dedykuję ją moim dzieciom. Wakacje to lato i ciepłe wieczory. Tusia jak zawsze jest bardzo ciekawa i dzięki temu odkrywa piękne miejsce blisko domu. Tym razem Kotka przypomina dzieciom co jest najważniejsze dla każdego, zarówno dla Kotka jak i człowieka. Mam nadzieję, że moje dzieci kiedyś też będą czytać te bajki swoim maluchom i powiedzą im, że babcia zawsze uczyła ich, że Rodzina jest najważniejsza:)


Jeśli macie dzieci w rodzinie pokażcie im Tusię!! Spotykam się teraz z dziećmi w szkołach podstawowych i powiem Wam, że dzieci kotkę lubią:) Zajęcia są bezpłatne, trwają ok. 1,5 godziny, ale wychodzę z nich z bananem od ucha do ucha, bo mali krytycy są przezabawni!!

W zeszłym tygodniu odwiedziłam klasę Natalki, ok 24 dzieci, które słuchały mojej bajki, bardzo dobrze radziły sobie z tabletami, a na koniec stworzyły plakaty do pierwszej bajki:)






Zapraszam Was również na nasz Profil na Fb 
https://www.facebook.com/przygodykotkitusi, gdzie będziemy organizować konkursy z nagrodami, czyli z darmowym dostępem do bajek.


Na stronie http://zygmuntplace.com/books/tusia/, znajdziecie też darmowe kolorowanki do wszystkich bajek.

Buziaki
Basia



Komentarze

Popularne posty