sesja wiosenna Natalki

 Świat kobiet jest piękny, dziwny i przepełniony emocjami. W grudniu wymyśliłam sobie, że zrobimy z  dziećmi sesje świąteczną,  znalazłam ogłoszenie na jednej z grup. Dzieci były zdziwione, ale bardzo podekscytowane. Przygotowaliśmy ubrania, zabraliśmy jabłka i mandarynki, a potem z dobrymi humorami ruszyliśmy ku przygodzie. Poznałam Karinę z http://www.magic-moments.pl/, bardzo miłą, sympatyczną i ciepłą osobę. Moje dzieci troszkę się krępowały, ale po chwili zaczęła się zabawa. Efekty zimowe sesji pokazywałam Wam tutaj. Kiedy potrzebowałam zdjęcia portretowego również zrobiła mi  je Karina. Jak to kobiety wymieniłyśmy się swoimi pasjami i tak w czwartek powstała sesja zdjęciowa Natalki. Pech chciał, że mała się rozchorowała, ale mimo bólu głowy i początku temperatury pozowała z uśmiechem i chęcią przybierała różne pozy.
Sesja miała być w temacie wiosny, świąt Wielkanocnych, ale też w stylu eko. Podjęłam się z ogromną chęcią przygotowania scenografii. Oto efekty:)


















Piękne opaski przygotowała Karina, jajka zabrałam z lodówki, troszkę mchu i wierzby i proszę scenografia gotowa:) a jaka zabawa:) 

Mamo jestem piękna- tak córeczko jesteś moją piękną Królewną:)


Udanej soboty:)

Komentarze

Popularne posty