Spełniłam marzenie o pisaniu, łatwo nie było, za to przyjemnie:)

Witam w Nowym Roku:)
jest pięknie, Wrocław ośnieżony:) dzieci wróciły do szkoły, ja do pracy, znowu wpadamy w ten normalny tryb...
Pisałam Wam jakiś czas temu o moim nowym projekcie, już jest !!

Ładne parę lat temu, chyba jak Natalka miała 3 latka, do kolacji zaczęłam opowiadać dzieciom bajki. Niejadki to były koszmarne, dlatego opowieści o Fryderyku cieszyły się takim sukcesem, opowieziane po 100 razy-postanowiłam zapisać.

Potem pojawił się na mojej drodze Magazyn Urwiskowo, na jego potrzeby napisałam bajkę o Tusi. Tusia to kotka o niesamowitej mądrości, rozwiązuje problemy bez miauknięcia :) i sprawia że żyje się lepiej:)

Późną wiosną pojawił się pomysł wydania ebooka właśnie o Tusi!! Bajka Eko:)




Długo szukaliśmy dobrego grafika, ale jak się udało to powiem Wam poszło jak burza i jest:) czekamy na wersję angielską, a tymczasem zapraszam na stonkę:


http://zygmuntplace.com/books/tusia/, tutaj możecie bajkę zakupić, za chwilę mają być też darmowe kolorowanki, puzzle i inne łamigłówki.  W kwietniu ma się ukazać kolejna część nad którą już pracuję:)


Jestem bardzo szczęśliwa:) praca na Tusią bardzo mnie wciągnęła, do tego bawi i jest przyjemna!! Zwłaszcza jak dzieci moich koleżanek każą sobie czytać i pokazywać obrazki:) albo moja córcia sama czyta sobie tą bajkę na dobranoc:)
Mam jeszcze jeden kod każdy kto zostawi komentarz pod postem weźmie udział w losowance:)
Losowanie 15 stycznia:)



Pozdrowienia z Wrocławia:))
Basia





Komentarze

  1. my już Tusię znamy i bardzo przypomina nam naszą Lusię :) czekamy na dalsze przygody :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty