Biżuteria florystyczna luty 2014, warsztaty u Florentyny:)

Kobieta jest piękna sama w sobie, ale która kobieta nie lubi siebie upiększać?  Kwiaty od zarania dziejów służyły nam do podkreślania naszej urody.  W lutym uczestniczyłam w warsztatach u Florentyny, były to kolejne niezapomniane chwile z Gosią, a także innymi wspaniałymi i twórczymi dziewczynami.  Biżuteria florystyczna jest niesamowitą ozdobą dla kobiety, jednak nie nadaje się na wszystkie okazje.  Z drugiej strony dlaczego nie łamać stereotypów i nie wyjść w kwiatach na ulicę? Zwłaszcza, że dziś na sto procent mamy już wiosnę:)


*Naszyjnik

 *bransoletka

*pierścionek

*wisior

*broszka






Połączenie drutu i kwiatów daje mimo wszystko subtelne efekty:)

Zapraszam Was w imieniu Florentyny na warsztaty:

21 marzec: Drucikowe fantazje, czyli akcesoria i dekoracje wielkanocne z wykorzystaniem ozdobnych drutów florystycznych
26 marzec: Przepis na wielkanocny stół – czyli jak stworzyć niepowtarzalną aranżację świąteczną
27 marzec: Wszędobylska gazeta – papier gazetowy w ozdobach i dekoracjach wielkanocnych
28 marzec: Wielkanoc w stylu „vintage” i „shabby chic”

Koszt warsztatów: 140 zł
Zaliczka: 40 zł
Czas trwania: 5 godzin (15-20)
Miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Kamienna 99/101

Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest wpłacenie zaliczki na min. 5 dni przed terminem zajęć.



U mnie wiosna w pełni. Ogród wyczyszczony, garderoba prawie:) posegregowana, życie nabiera barw i smaków, znowu zaczęłam gotować i powiem Wam, że tego się nie zapomina:)

Udanego weekendu:)
Basia

Komentarze

  1. Widać że fajne warsztaty i musi być super zabawa przy takich pracach - pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne Ewo:)polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam motywy kwiatowe <3 Wszędzie są kwiaty posiada je nawet mój ulubiony naszyjnik celebrytka srebrny element ozdobny jest właśnie kwiatem lotosu. Moje życie bez kwiatów nie byłoby takie samo <3.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty