ach wiosna:)

"Mamo w ten weekend ma padać śnieg, ale szybko się roztopi, bo już  wiosna jest blisko..."

"Mamusiu zobacz słoneczko tak świeci, że wydaje się w domu jakby to była już wiosna."

"Mamusi patrz jaki wielki klucz !! To kaczki czy gęsi? Wracają z ciepłych krajów?"

"Kupimy kwiatki do doniczek na taras?"

"Mamo dzisiaj w nocy słyszałam Boczka!! Strasznie miauczał pod oknem.Nie mogłam spać."

 Czy potrzeba nam jeszcze jakiś znaków? Jeszcze chwila i zacznie się nasza ukochana pora roku!!

Wiosno przybywaj:)






Z wiosną pojawiła się nadzieja na dzień bez bólu. 
Na odrobinę normalności.  Cieszę się:)
Buziaki

Komentarze

  1. Mi się buty zimowe odklejają myślisz, że to też ZNAK? Bo bym bardzo chciała:)..

    OdpowiedzUsuń
  2. Na sto procent to znak!! nogi szykują się do balerinek we wszystkich kolorach tęczy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie - brak słońca już daje mi się we znaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na wiosnę:) ciasto skubaniec tulipany od sąsiadki:) buziaki dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta sama nadzieja :)
    I tego się trzymajmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz rozebrałam tuje z zimowych sukienek, ale cos mi sie zdaje,ze za wczesnie. Pan z TV obeiescił,ze zima idzie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale u Ciebie wiosennie:)

    zapraszam na candy na moim blogu w ramach wielkanocnych prezentów:)

    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  9. Już przygotowałam balkon na przyjście kolorowej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ta wiosna...idzie, idzie, a nie widać jej. Może w zaspach gdzieś utknęła?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty