Szczęśliwego !!!



Wczoraj o 23 wyszłam z psem na spacer. Niebo było tak cudowne, że nie wiem kiedy widziałam ostatnio tyle gwiazd, do tego pełnia księżyca. Stałam i nie mogłam uwierzyć w piękne gwiazdy, zawołałam męża, żeby też zobaczył to urokliwe zjawisko... On popatrzył na mnie i mówi, że przecież normalne niebo, tam jest Duży Wóz, a może Mały, tam jakaś gwiazda...patrzy na mnie zachwyconą i dostaje ataku śmiechu!! Gdybyś częściej zakładała okulary, a nie tylko do samochodu i przed tv to widziałabyś takie niebo częściej!! No pięknie!!! faktycznie w okularach tylko jeżdżę i oglądam tv... na co dzień brakuje mi ostrości spojrzenia, więc teraz dumam ile takich pięknych rzeczy jak to niebo mi uleciało? ile przegapiłam cudów?  Mam zaległości w blogowaniu ogromne, ale dzisiaj popełniam ostatni wpis w tym roku i pragnę Wam życzyć ostrego spojrzenia na wszystko co Was otacza!! Szczęśliwego Nowego Roku!!
Basia

Komentarze

  1. OK, W TYM ROKU BĘDZIE OSTRZEJ ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbawiłaś mnie hihhi .Wszystkiego dobrego, na ostro oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego w nowym roku:) Oraz częstszego zakładania okularów:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Od paru dni nadrabiam noworoczne zaległości w składaniu życzeń:)
    Zdrowia, radości i wielu sukcesów w 2013 roku:)

    PA!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana życzę jeszcze duzo zdrowia :******jak zdrówko jest to wszystko można zdobyć i osiągnąć :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!
    Dużo inspiracji!
    Wszystkie prace cudowne. A zdjęcia córci i natury śliczniutkie.pozdrawiam i zapraszam na wymiankę:)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo dziekuję Ci za ten komentarz....naprawde....i napisz coś, pisz więcej bo naprawdę fajnie piszesz, uwielbiam czytać Twoje komentarze !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty