magazyn Urwiskowo nr 3, Halloween, czyli jak zrobić pająka?

 Kiedy dziewczyny z Urwiskowa zaprosiły mnie do współpracy nad pierwszym magazynem "Urwiskowo-magazyn kreatywnych rodziców, kreatywnych dzieci" pomyślałam dlaczego nie?
Mój synek skończył w czwartek osiem lat i przez te osiem lat nie było dnia, abym czegoś z nim nie zrobiła. Codziennie coś tworzymy, a jak nie tworzymy to zbieramy materiał do stworzenia czegoś. Rozmawiamy godzinami i chociaż nie należę do tych mam, które zawsze się uśmiechają:), za wszystko swoje dzieci chwalą i nigdy nie krzyczą, moje dzieci na jedno hasło stają gotowe do pracy ze mną i czekają na dobrą zabawę.  Natalka, moja córeczka niebawem skończy pięć lat i już projektuje ogródki:) od miesiąca siada ze mną i rysuje po kartkach ścieżki, wodospady, kwiaty i inne cudowności po to by wyśnić sobie to w nocy! i rano opowiada o ogrodzie na dachu naszego domu i o basenie, który tam ma, zjeżdżalniach i cudownym zapachu! Kacper zamęcza mnie pytaniami o drzewa i skały i jest fajnie:) tak jest niemal codziennie oprócz poranków, które są najgorszą częścią naszego dnia i zmieniają się w istny horror ze mną w roli głównej...
Bardzo cieszę się, że ukazał się już trzeci numer "Urwiskowa" w którym jest mnóstwo zabaw, gier i smakołyków:)  z moich propozycji to zabawy gazetami oraz kolejna część Tusi, a także złożenie hołdu naszemu Misiowi, który niedługo będzie obchodził Dzień Misia:) zapraszam






Tak poza tym to dzieje się u nas parę dziwnych rzeczy:) Wczoraj Kacper przyniósł dyplom , bo zajął w konkursie na warzywnego stworka III miejsce:) w konkursie klas I-III  !! 
dla mnie było to totalne zaskoczenie:)

W piątek była u nas imprezka urodzinowa Kacpra w stylu Halloween! Zjechały się duchy, wampiry, diabły i świetnie się bawiliśmy:) Powstało na tę okoliczność parę dekoracji:


 czarownice przyjechały aż z Wołowa:)


nawiedziła nas Biała Dama i cała reszta straszydeł, tu w przebraniach MUMII



Bawiliśmy się super:) były zagadki i zadania, skakaliśmy przez ogień, robiliśmy mumie z papieru toaletowego, wyciągaliśmy jabłka z wody bez pomocy rąk,był tort z pająkiem, który nie doczekał się zdjęcia:( generalnie trzy godziny dobrej zabawy, mam nadzieje ze się dzieciaczkom podobało:) 

JAK ZROBIĆ PAJĄKA?

 potrzebujemy:
gazetę, włóczkę czarną lub brązową, drucik, szpilki z kolorową główką, klej na gorąco,

z gazety robimy kulkę i owijamy ją szczelnie włóczką, przycinamy druciki i owijamy je włóczką, przyklejamy klejem na gorąco łapki do kulki wyginamy w tą samą stronę, jako oczy wbijamy szpilki.
proste a robi wrażenie:)


O tym czy należy kultywować to święto lepiej nie zaczynać debaty, bo to jak z Walentynkami, u nas to tylko kolejny powód do dobrej zabawy.
Miłego dnia!!
Basia



i jem pomarańcze....

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego dla synka.
    Takie przyjęcie urodzinowe dla wszystkich dzieciaków musiało być wielkim przeżyciem.
    Przyszły w ciekawych strojach. To świetny pomysł...
    Muszę to powiedzieć, że mamy świetne dawne, tradycyjne zabawy dlaczego więc musimy zapożyczać Halloween?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty