środa, września 19, 2012

znalazłem swoje miejsce powiedział

znalazłem swoje miejsce powiedział i usiadł blisko
od tamtej pory minęło już troszkę, ale mnie ciągle cieszy tak samo
mój własny, prywatny generator dobrej energii
wita wszystkich tak samo serdecznie
 Witaj!! szepcze i daje nadzieje na miłe chwile
"widziałaś? zaprzyjaźniłem się z szybą, ona ma w sobie brzozy, lubię słuchać ich szumu"
" a my ? grzecznie czekamy na swoją kolej!"


" a my powoli odchodzimy do historii, ale będzie jeszcze ciepło!"

" nikt nam nie powiedział, że lato trwa tak krótko. wystawiałbyśmy bardziej główki do słońca...
I co teraz? no jesień kochanie, jesień...
a i nie zapomnij o ciepłej herbacie

mamusiu zrobisz?
co takiego?
no dekoracje?
zrobię kochanie, zrobię!




dobranoc...

6 komentarzy:

Łucja-Maria pisze...

Żal odchodzącego lata...A mnie jest szkoda lata...
Prześliczny, kolejny wianek.
Jeszcze cieszą kwitnące kwiaty...
Pozdrawiam

witchqueen pisze...

śliczny wianuszek!!!

Madeleine pisze...

to ja mówię dzień dobry!~wianek piękny!!!

Jasna8 pisze...

Szkoda lata, za krótko trwa...

Dom Rozalii pisze...

Powidz wianuszkowi, że jego braciszek lśni w promieniach zachodzącego słońca.
Nieopodal stoi stara brzoza. Czasem go zaczepia, ale nie wiem o czym mówią......
Pozdrawiam serdecznie:)

Magda pisze...

dużo dobrej, jesiennej energii ślę:)