Wyniki Candy:)

Witajcie w ciepły sobotni poranek!!

Jesteśmy już po losowaniu!! Bardzo mi miło, że tak dużo osób zechciało wziąć udział w losowaniu leśnego wianka!!  Dzięki temu zajrzało  do mnie bardzo dużo osób, poznałam nowe miłe i interesujące blogi!! Świat stał się choć na chwilę piękniejszy:) 

Więc tak zaszczyt losowania przypadł mojemu synkowi, to on wstał pierwszy dziś:)  
Wianek powędruje do Domu Rozalii! Moje gratulacje!! Proszę o przesłanie danych do wysyłki i już w poniedziałek wysyłam wianek!! 

Jeszcze raz wszystkim dziękuje za udział w zabawie  i zapraszam do odwiedzania  i komentowania mojego bloga!!




Udanej soboty życzę wszystkim zaglądającym do mnie!! Basia

Komentarze

  1. Witam w sobotni poranek!
    Chwilę temu pisałam w sms-esie do siostry słowa starego wierszyka z dzieciństwa-"Gdy rano wstałam, usłyszałam głos ptaszyny, że dziś są twoje urodziny...".
    Potem zajrzałam do bloga, a tu niespodzianka! Okazuje się,że to ja dostaję prezent!, a do urodzin jeszcze parę dni:)))
    Dziękuję i pozdrawiam, życząc miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Rozalii.
    Wianek jest prześliczny.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, Rozalia dostanie piękny wianek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty