XXVII Wystawa Lilii pt. „LILIE – KSIĘŻNICZKI OGRODÓW”


Dolnośląskie Towarzystwo Miłośników Lilii oraz Muzeum Miejskie Wrocławia organizuje XXVII Wystawę Lilii pt. „Lilie - księżniczki ogrodów” w dniach 7 i 8 lipca 2012 roku, w godz. 10-18 do Sali Muzeum Militariów „Arsenał” przy ul. Cieszyńskiego 9 we Wrocławiu.
Tegoroczna wystawa odbędzie się w Arsenale już po raz piąty. Atmosfera Muzeum i odbywające się tam koncerty plenerowe współgrają z pięknem wystawianych lilii. Dodatkową atrakcję wystawy będą kompozycje kwiatowe, bukiety oraz fotografie lilii. Dla zwiedzających przygotowano konkursy i loterię roślin. Wstęp jest bezpłatny.
Ja oczywiście się wybieram i mam nadzieje nacieszyć oczy i nakarmić duszę!! 

zapraszam




ps. jak podoba się Wam nowa szata bloga?  

Komentarze

  1. muszę się do nowej szaty przyzwyczaić bo jestem wzrokowcem w dużej mierze i Twoja stara szata kojarzyła mi się z Tobą i z klimatem, jaki udało Ci się stworzyć w mojej głowie. Tulipany są urocze, ale zajmie mi parę dnia zanim będę od razu wiedziała... "gdzie ja jestem?" :-)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się pojechać - dzięki za wiadomość !

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham lilie:)) mam ich trochę ///co roku dokupuję kolejne...szkoda ,ze tak daleko mieszkam:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty