Maj pod znakiem dnia Mamy:)



Większość przedszkoli łączy Dzień Mamy i Dzień Taty, przedszkole w którym ostatnio gościłam z moimi kwiatkami ( i tu bardzo dziękuję Reni za zaproszenie!!) również robiło łączoną imprezkę. Po raz kolejny świetnie pracowało mi się z dziećmi, które w mega szybkim tempie wciskały kwiatki do zielonej gąbki!! Wąchały kwiatki i w sposób niesamowity powtarzały za mną słowa " delikatnie trzymamy kwiatki" ! Nie było dziecka, które by nie chciało wykonać pracy!! choć jak to zawsze bywa czas oczekiwania na kolejne zadanie wydłużał się dzieciom w nieskończoność:)  Przedstawiam fotorelacje jak zawsze bez twarzy uczestników, by ich chronić w tym bezlitosnym internetowym świecie...a na kwiaty można patrzeć przecież bez końca!!!












a potem zaliczyłam jeszcze spacer po moim kochanym Wrocławiu:)


ostatnie trzy foty to moja wersja funkcji manual:)) jak widać mam duże problemy z jej opanowaniem:))
pozdrowionka :))

Komentarze

Popularne posty