Barankowo!!


Wiosną wypada się zakochać…Ja jako lwicaJ jestem stała w uczuciachJtu zapewne słychać śmiech mojej siostry!!! Kasiu przecież wiesz…kocham kwiaty i moje dzieci, które właśnie w tej chwili robią awanturę na cały dom…kłócą się o blok!!! W domu krzyk i zgrzytanie zębów!! Jedni myślą już  tylko o jajkach!! Ja tym razem przedstawiam Wam moją nową miłość – masa solna!! 8 lat temu pracowałam na tym materiale w świetlicy, dzieci uwielbiają wszystko co się klei J , robiliśmy wtedy z masy wszystko, od bombeczek na choinkę, po kurczaki. O masie solnej przypomniał mi ten blog, którego ostatnio jestem fanką!! http://sztukaniepowazna.blogspot.com/  jego autorka robi takie cuda, które chwytają za serce!! W sobotę wieczorem ku rozżaleniu mojego męża nie piekłam rogatych rogalików tylko baranki!!



http://sztukaniepowazna.blogspot.com/ wszystko jest opisane, a dla mnie jest to mega przypomnienieJ choć moje gwiazdki z przed ośmiu laty chowają się do tych cudeniek!!! a oto nasze dzieła!!!






Pozdrawiam serdecznie:))



Komentarze

AGATKA pisze…
ślicznie wszystko wygląda super pozdrawiam
naszapolana pisze…
Witaj, a ja jestem dziś zgodnie z Twoim tytułem prawdziwym BARANKIEM bom sobie przypomniała, że 6 marca wyróżniłaś naszego bloga a ja miałam o tym napisać i .... nie napisałam i kajam się i przepraszam i DZIĘKUJĘ!!!!! poprawiam się właśnie w tej minucie :-)
AGATKA pisze…
Wieczór zapukał do Twoich drzwi,
w księżyca blasku jasnym.
Na niebie tyle gwiazd już lśni,
złocistym swoim blaskiem.
Wieczorną tą aleją gwiazd,
marzenia Twe wędrują
w daleki i nieznany świat,
gdzie piękne sny królują.
Księżyc ukradkiem zerka w okno Twe,
snów cichych drzwi otwiera,
wplatając swoją srebrną nić,
pomiędzy Twe marzenia

CUDOWNEGO WIECZORKU,DOBREJ NOCY
BAJKOWYCH SNÓW ŻYCZĘ
aga melnik pisze…
Barany jak ta lala!
AGATKA pisze…
na nowy blog zapraszam

http://agatuszka.blogspot.com/

Popularne posty