przedstawiam Wam bukiet z jesiennych prac, zamówienie kompozycja w gąbce w kolorze ceglanym, zdobił korytarz w urzędzie miejskim...teraz pogode mamy raczej jesienną niż wiosenną i tak mi sie ten mój bukiecik przypomniał:)
od kwietnia będę podejmuje prace w kwiaciarni na początek na dwie godz dziennie jako pomoc, mi to bardzo odpowiada, bo dzieci nie ucierpią, a ja podejme szkolenie tak bardzo przydatne przy własnej działalności!!czekam tylko na telefon niby wszystko umówione,ale czas pokaże czy właścicielka sie nie wycofa.
miłego dnia!!

Komentarze

  1. Powodzenia w pracy, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetny pomysł. Poznasz warsztat i jego tajniki od podstaw. Życzę Ci Basiu powodzenia i odwagi w spełnianiu swoich marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty