wiosna choć przez chwilkę

Zanim będę mieć kiedyś  własną pracownie jestem przede wszystkim mamą i to taką z zamiłowania do macierzyństwa. Już dziś zastanawiam się jak będę to wszystko łączyć kiedy pójde do jakiejkolwiek pracy.Dziś uwielbiam spędzać czas z dziećmi,a najlepiej jeśli możemy coś stworzyć.A to co stworzyliśmy przez ostatnie dwa dni i czym obdarowaliśmy babcie:)




Było mase radości i dobrej zabawy, a i oczywiście niesamowite zaangażowanie. Przez moment mieliśmy w domu wiosne, obdarowaliśmy nią szczęśliwą babcie.
Miłego dnia!!

Komentarze

  1. Hej:))
    Przyszłam z rewizytą. Dzięki za miłe słowo:D
    Gdy moje dzieci były małe tego typu zabawy zawsze sprawiały wiele radości. Takie zrobione samodzielnie dekoracje podobają się bardziej,a jako prezent są bezcenne.

    Pozdrawiam ciepło
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cóż jestem typową kobietą i uwielbiam rozmowy, Twój komentarz jest dla mnie ważny i bardzo Ci za niego dziękuję!! Jest dla mnie namiastką tej długiej rozmowy, gdybyśmy się spotkały:)

Popularne posty